© 2025 Auto.ro
		
		
Incet dar sigur, numarul unu francez intra la randu-i in hora producatorilor populari cu tendinte premium, planuind impreuna cu cei de la Samsung o limuzina de lux.
Decizia constructorului din Hexagon pare la o prima vedere usor ciudata, dat fiind faptul ca Laguna nu s-a vandut niciodata in mod spectaculos si ca, oricum, un exemplu de esec comerciale de acest gen a fost deja dat de Volkswagen si al sau Phaeton.
Pana la a vedea insa cati bani va face Renault de pe urma noii sale nave-amiral, sa mai punctam faptul ca masina va fi fabricata in Coreea de Sud si va deveni cel mai mare model fabricat vreodata de francezi.
Ea va fi fabricata pe baza platformei D si va debuta pe piata undeva in 2010, dar, in final, nu va fi singura de acest calibru: Renault se gandeste si la un crossover de mari dimensiuni, ce va apare in 2011.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania