Renault-Nissan inca vaneaza un partener american
- 24/10/2007
-
Tags:
Chrysler, Ford, Renault-Nissan
Vezi toate fotografiile (1)
Dupa ce a esuat in tentativa de a se alia cu
GM, grupul
Renault Nissan si-a incercat norocul atat cu
Ford, cat si cu cei de la
Chrysler.
Deocamdata, discutiile cu ultimii doi stagneaza, drept pentru care
presedintele concernului franco-japonez,
Carlos Ghosn, a decis ca e momentul sa iasa la rampa, trambitand inca o data nevoia pentru un partener de dincolo de
Ocean.
Declaratia a venit in timpul unei conferinte de presa pe care boss-ul numarului unu francez a sustinut-o la
salonul auto de la Tokio, Ghosn laudand parteneriatul aproape perfect dintre Renault si Nissan si indicand asupra faptului ca el se poate repeta si cu un al treilea fabricant in ecuatie.
“
Alianta Renault-Nissan este singura din industria auto care merge. Iar atunci cand ceva merge, ai tendita sa il extinzi“, a declarat Ghosn.
Grupul Renault-Nissan este unul dintre cei mai prolifici constructori de automobile din lume, laudandu-se cu vanzari
estimate la sase milioane de unitati la finalul anului in curs, o cifra ce va creste la 7-8 milioane de unitati peste numai doi ani.
Sinergiile create in cadrul aliantei s-au reflectat de-a lungul timpului in schimburi de tehnologii si de resurse, dar si de experienta in ceea ce priveste strategiile privind vanzarile, iar o noua reusita in acest sens cu oricare din
cei trei giganti din Detroit ar putea crea un megaconcern a carui pozitie de numar unu mondial ar fi aproape imposibil de contestat chiar si de catre un “expert“ precum
Toyota.