© 2025 Auto.ro
Nu se stie daca este o gluma sau ceva cu adevarat serios, dar in presa din Cehia au aparut cateva zvonuri, potrivit carora directorul uzinelor de camioane Tatra, Ronald Adams, ar vrea sa reinfiinteze divizia de automobile.
Stirile au o credibilitate indoielnica, mai ales pentru faptul ca Adams, in prima faza, ar produce replici ale vechilor modele Tatra, utilizand componente moderne. In acest caz este clar ca productia ar fi una in stil manufacturier, ceea ce inseamna ca ar fi construite doar cateva sute de exemplare anual, mult prea putine ca operatiunea sa fie cu adevarat profitabila sau sa trezeasca un interes major. Totusi, o marca excentrica ar fi iar printre noi ceea ce este un plus major in era globalizarii.
Fireste, daca lasam imaginatia sa zburde, ne putem inchipui tot felul de combinatii interesante, cum ar fi limuzina 603 motorizata de agregate BMW ori Mercedes - avand in vedere ca originalul avea un V8 racit cu aer montat pe puntea spate -, sau chiar de un performant boxer Subaru, care este si mai adecvat acestui rol de “codas”, datorita marimii compacte si centrului de greutate coborat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania