rss

Range Rover Velar a primit 5 stele EuroNCAP la ultimile teste de impact

  1. 04/10/2017
  2. Categoria: Land Rover
  3. Tags: Velar
    Vezi toate fotografiile (6)
    Range Rover Velar a primit un rating de protectie de cinci stele de la Euro NCAP, clasandu-l printre cele mai sigure SUV-uri de pe piata. Scor cu 93% pentru protectia pasagerilor adulti, 85% pentru protectia pasagerilor, 74% pentru protectia pietonilor si 72% pentru sistemele de asistenta, Velar il surclaseaza pe fratele sau Land Rover, Discovery, la scor general.

    Ocupantii adulti

    Compartimentul pasagerilor din Velar a ramas stabil in testul  frontal. Protectia manechinului pentru pasageri a fost buna pentru toate zonele critice ale corpului. Protectia genunchilor si a femurului a fost buna pentru ambele manechine si un nivel similar de protectie este oferit ocupantilor de diferite marimi si celor care se aflau in pozitii diferite. In testul cu bariera rigida pe toata lungimea, protectia pieptului pasagerului din spate a fost evaluata ca marginala, pe baza citirilor de compresie a coastelor.
    In caz contrar, protectia soferului si a pasagerului din spate a fost buna sau adecvata. Atat in cadrul testului de bariera laterala, cat si al impactului mai puternic din lateral, protectia tuturor suprafetelor critice ale corpului a fost buna, iar Velar a marcat puncte maxime. Testele efectuate pe scaunele din fata si pe tetiere au demonstrat o buna protectie impotriva loviturii in caz de coliziune din spate. O evaluare geometrica a scaunelor din spate a indicat protectia marginala a loviturilor de soc. Velar are un sistem autonom de franare de siguranta oferit in standard. Testele privind functionalitatea acestui sistem la viteze reduse la care au loc multe raniri la volan au aratat o performanta buna, cu coliziuni evitate la aproape toate vitezele de testare.

    Total 35,5 Pts / 93%




    Protectia copiilor

    In cadrul testului de compensare frontala, protectia manechinelor care reprezinta anantomiile copiilor  de 6 ani si 10 ani a fost buna sau adecvata, cu exceptia gatului manechinului de 10 ani, a carui protectie a fost evaluata ca fiind marginala, bazata pe citiri ale tensiunii musculare in zona gatului. In impactul cu bariera laterala, protectia a fost buna pentru toate zonele corpului critice ale ambelor manechine. Airbagul pasagerului din fata poate fi dezactivat pentru a permite utilizarea unui sistem de siguranta pentru copii orientat spre spate in acea pozitie de sedere. Cu privire la starea airbag-ului sunt furnizate soferilor informatii clare, iar sistemul a fost recompensat. Toate tipurile de retinere pentru care a fost proiectat Velar ar putea fi instalate si asezate corespunzator in masina.
    Total 41,8 Pts / 85%

    Protectia pietonilor
    Protectia oferita capului unui pieton lovit a fost predominant buna sau adecvata pe cea mai mare parte a suprafetei capotei, cu unele rezultate slabe inregistrate pe stalpii rigizi ai parbrizului. Bara de protectie a asigurat o buna protectie a picioarelor pietonilor, in timp ce protectia zonelor pelvisului a fost medie, inregistrandu-se rezultate bune si slabe. Sistemul autonom de franare de urgenta poate detecta pietonii si, in cadrul testelor acestei functionalitati, a avut rezultate bune, marcand puncte maxime cu coliziuni evitate sau atenuate in toate scenariile de testare.
    Total 31,3 Pts / 74%

    Sistemele de asistare de siguranta
    Testele sistemului autonom de franare de urgenta la viteze pe autostrada au demonstrat performante bune, cu ciocniri evitate sau atenuate in toate incercarile. Reminder-ul cuplarii centurii de siguranta este un echipament oferit standard pentru scaunele din fata si spate, precum si un sistem de avertizare a vitezei setat de sofer si un sistem de avertizare la pornire.
    Total 8,7 Pts / 72%

    Vizualizari: 1009