© 2025 Auto.ro
		
		 
					
				
				
In acest moment, toate privirile sunt atintite asupra situatiei delicate in care au intrat cei trei mari fabricanti auto din Detroit; intre timp, de partea cealalta a lumii, unii o duc chiar si mai rau. 
Printre ei se afla si cel mai mare producator indian de masini tot-teren, Mahindra, care a inregistrat in ultimul trimestru al anului trecut o scadere a profitului cu... 99%.
Vina pentru acest dezastru o poarta atat scaderea vanzarilor companiei cu 26%, cat si pierderile cauzate de diferentele de curs valutar. In ceea ce priveste ultima "buba", asiaticii au investit in pietele de schimb valutar pentru a acoperi eventualele pierderi provenite din exporturi, insa, cand rupia s-a devalorizat cu 19% anul trecut, nimic nu a mai putut acoperi caderea exporturilor cu 54%.
Sigur, Mahindra a facut ceva profit, dar cifra poate fi considerata mai degraba gluma proasta: 245.000 de $. Ajunge de un S 600...
 Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							 Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							 Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							 Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							 Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							 Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania