rss

Producatorul de anvelope Bridgestone lanseaza o noua politica ECO pentru parteneri

  1. 09/02/2018
  2. Tags: Anvelope, Bridgestone, cauciucuri, pneuri
    Vezi toate fotografiile (1)

    Bridgestone, una dintre cele mai cunoscute marci de anvelope la nivel mondial, a anuntat ca nu mai lucreaza cu oricine, daca nu respecta anumite cerinte legate de ecologie. Asa ca a publicat o noua politica globala privind achizitiile, furnizorii si partenerii.

    Bridgestone, cea mai mare companie de anvelope și produse din cauciuc din lume, anunţă o nouă politică globală privind achizițiile durabile şi achizițiile publice ecologice. Noua politică va reprezenta un instrument de comunicare, va promova cele mai bune practici și va fi o îmbunătățire a industriei ce va identifica și va evalua furnizorii calificați. Politica reflectă un angajament al companiei față de programarea achizițiilor care va aduce beneficii de lungă durată pentru mediul înconjurător şi pentru ariile economică şi socială. Politica este aplicabilă atât serviciilor procurate şi tuturor materialelor achiziționate, precum și tuturor furnizorilor la nivel global.

    „Noua noastră politică reprezintă un pas esențial în respectarea angajamentului global de responsabilitate socială oferit de Grupul Bridgestone prin campania „Our Way to Serve”, care oferă un cadru concret pentru business, dezvoltarea produselor și interacțiunea cu clienții și comunitățile”, afirmă Masaaki Tsuya, CEO și reprezentant executiv al Bridgestone Corporation. „Ne recunoaștem capacitatea și responsabilitatea de a conduce schimbări și îmbunătățiri în modul în care industria interacționează cu mediul și comunitățile din întreaga lume. Ne așteptăm ca furnizorii și partenerii noștri să colaboreze cu noi în căutarea unor lanțuri de aprovizionare ecologice şi durabile, eforturi care nu se termină și care necesită colaborări cu toți cei implicati din industrie. Acest lucru include şi comunicarea cu publicul larg pentru a genera o implicare şi o conștientizare mai largă a publicului.”

    Noua politică se aliniază cu campania Bridgestone „Our Way to Serve” şi cu obiectivul acesteia de a utiliza în producţie materiale 100% durabile, pe o durată îndelungată de timp, cel puțin până în anul 2050.


    Acestă politică combină linii utilizate anterior de către companie într-un singur document care stabilește cerințele minime pentru o bună desfășurare Bridgestone, precum și practicile pe care le preferă pentru a contribui la realizarea mai rapidă a lanțurilor de aprovizionare durabile. În calitate de utilizator al cauciucului natural, politica descrie așteptările Bridgestone cu privire la problemele critice din cadrul lanțului complex de aprovizionare cu cauciuc natural din lume. În acest document extins, politica abordează patru domenii majore de interes:

        • Transparența - inclusiv trasabilitatea și buna guvernare;
        • Conformitatea - respectarea legilor și a reglementărilor din țările și regiunile în care Bridgestone desfășoară activități comerciale;
        • Calitatea, costul, livrarea (QCD) și inovaţia - asigurarea unor materiale și servicii de înaltă calitate, livrate la timp și la costuri rezonabile, urmărind tehnologiile inovatoare care sprijină îmbunătățirile în cadrul comunităților globale;
        • Practicile durabile de achiziții - încorporând achiziții responsabile din punct de vedere ecologic, cum ar fi respectarea legilor și reglementărilor de mediu, respectarea drepturilor omului, utilizarea apei, utilizarea și conservarea terenurilor, sănătatea, siguranța, prevenirea dezastrelor și rezistența.

    În cursul elaborării politicii finale, Bridgestone a dobândit cunoștințe de la părțile interesate externe, inclusiv consultanți internaționali, organizații neguvernamentale (ONG), furnizori de materiale, producători de cauciuc natural și clienți principali, pentru a contura o politică completă care să reflecte atât standardele din industrie, cât și cele mai bune practici, fiind susținută de un plan eficient de implementare și comunicare.

    Disponibilă în 12 limbi, politica va fi pusă în aplicare şi reglementată la nivel regional. Ca prim pas imediat, Bridgestone va acorda prioritate colaborării strânse cu angajații, furnizorii și clienții săi dar și cu alți experți din industrie pentru implementarea acestei politicii. În următoarele 18 luni, Bridgestone va colabora cu furnizorii și partenerii săi pentru a se asigura că au primit politica și că o înțeleg în totalitate. În urma acestor colaborări, furnizorii vor primi apoi un chestionar de autoevaluare. Bridgestone elaborează în prezent o evaluare suplimentară a furnizorului de trasabilitate a cauciucului natural și va lucra în parteneriat cu industria și cu alți experți calificați pentru a ajuta la susținerea monitorizării continue a respectării de către furnizori.

    Bridgestone se angajează să colaboreze cu alte părți interesate externe, inclusiv universități, asociații industriale și ONG-uri, pentru a revizui în mod continuu eventualele observaţii. Acest angajament va fi valoros pentru ulterioare îmbunătăţiri şi revizuiri ale politicii.

    Pentru a afla mai multe despre politica globală privind achizițiile durabile și angajamentele CSR ale Bridgestone:

        • Vizitați pagina web dedicată achizițiilor globale durabile pentru mai multe detalii și pentru a putea accesa politica.
        • Vizitați pagina web dedicată campaniei CSR Bridgestone “Our Way to Serve” pentru a afla mai multe detalii .
        • Citiți Raportul privind durabilitatea din 2016 al companiei Bridgestone pentru a afla mai multe detalii despre activitățile de sustenabilitate.
        • Realizările recente ale Bridgestone în ceea ce privește acordarea de premii și evaluări ale durabilității: „Indicele Dow Jones pentru sustenabilitate mondială (DJSI World)”.

    Grupul Bridgestone definește materialele durabile ca materiale care 1) provin din resurse cu o aprovizionare continuă garantată, 2) care pot fi utilizate ca parte a afacerii noastre pe termen lung și 3) care au un nivel redus de mediu și social impact asupra ciclului de viață de la achiziție la eliminare.

    Vizualizari: 1339
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 6.850 EUR, An: 2016, Kilometri: 181.500 detalii »

    Toate anunturile »