© 2025 Auto.ro
Honda Accord Type S va fi alimentata de un propulsor diesel de 2,2 litri i-DTEC echipat cu un turbocompresor revizuit si un intercooler mai mare, care livreaza cu 30 Cp mai mult decat modelul standard, adica un total de 180 CP si un cuplu maxim de 380 Nm- de asemenea, cu un surplus de 30 Nm fata de modelul standard.
In ceea ce priveste exteriorul, nu se cunosc ca elemente noi decat jantele de aliaj de 18 inch plus 2 noi culori diponibile pentru caroserie.
Honda Accord Type S va fi diponibila in ambele variante sedan si Tourer insa pretul nu a fost inca specificat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania