rss

Preview F1 2007: Obiectiv, siguranta

  1. 17/03/2007
  2. Tags: Cod al culorilor, Diode luminoase, Safety-car
    Vezi toate fotografiile (1)
    Fara indoiala, cea mai importanta modificare legata de momentul in care intra pe pista safety-car-ul, este aceea ca nici o masina nu are voie sa mearga la boxe inainte ca toate monoposturile aflate in cursa sa fie aliniate in spatele acestuia.

    In plus, pina la iesirea de pe pista a masinii de siguranta, pilotii intirziati pot depasi pentru a ajunge la locul lor, astfel ca, teoretic, se poate anula un deficit de un tur in cazul in care perioada de neutralizare este mai lunga.  

    Merita amintit si faptul ca, pentru a creste siguranta, pilotii vor fi avertizati cu diode luminoase asupra pericolelor de pe pista, monoposturile trebuie sa respecte un cod al culorilor (rosu, pentru prima masina a echipei, respectiv galben) si sint echipate cu un sistem de avertizare care poate oferi echipelor de interventie informatii privind gravitatea unui incident.

    Viteza maxima pe linia standurilor a fost fixata la 80 km/h, crash-testele sint mai dure, iar in spatele cutiei de viteze a fost montata o structura care absoarbe socurile.

    In fine, greutatea minima a monoposturilor a crescut la 605 kg, iar acum se discuta despre introducerea unor stopuri de frina, care ar spori si mai mult siguranta.

    Surse: sportauto, Inside F1
    Vizualizari: 513
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »