© 2025 Auto.ro
Conform regulii “dupa orice urmeaza un <RS>”, Audi se pregateste sa dezveleasca la Salonul Auto de la Paris cel mai rapid TT din istorie, care, din ultimele informatii, se pare ca va avea o motorizare inedita: un motor turbo de 2,3 litri in cinci cilindri, capabil de 310 CP.
Initial, se spunea ca TT-RS va fi animat de un V6 de 3,2 litri dublu-supraalimentat, insa o sursa de incredere din cadrul companiei sustine ca masina va avea sub capota un VR5 si ca masina, in final, va purta numele de TT-R.
Indiferent ce solutie a fost gasita pentru a-l propulsa pe TT intr-un sector in care pana mai ieri se lafaia Porsche Boxster, cert este ca bolidul isi va pune in valoare pozitia ocupata in gama cu ajutorul catorva elemente spectaculoase (si in acelasi timp extrem de folositoare), precum un set de discuri de frana de dimensiuni apreciabile, o garda la sol mai mica si, nu in ultimul rand, un eleron acoperit cu insertii din fibra de carbon.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania