rss

Premiera mondiala a noului Renault Austral - SUV-ul techno al curentului «Nouvelle Vague»

  1. 12/03/2022
    Vezi toate fotografiile (6)

    Renault aduce un model ambitios in gama sa de SUV-uri: Noul Renault Austral. Acesta va servi la intensificarea eforturilor de a recastiga segmentul C care formeaza nucleul pietei auto globale. Noul Austral se incadreaza in conceptul  „voiture à vivre” si marcheaza urmatorul moment cheie in ofensiva din segmentul C inceputa de Arkana si Noul Megane E-Tech Electric, cu o abordare absolut moderna. O abordare in stilul „Nouvelle Vague” care isi propune sa transforme brandul intr-un reper in industrie pentru tehnologie, energie curata si servicii. 
    Design ‘Sensual Tech’
    Design exterior: un SUV atletic 
    Noul Renault Austral imbina elementele distinctive ale modelelor SUV cu noile principii de design „sensual tech” ale Renault: silueta sa curbata si senzuala se potriveste elegant cu liniile geometrice puternice si detaliile structurale precum stopurile LED cu tehnologie micro-optica  si paternul diamantat integrat in blocurile optice fata. 
    Designul exterior al lui Noului Renault Austral este atletic, sofisticat si elegant.
    Modelul emana un sentiment sporit de calitate, intarit de liniile geometrice atent marcate, si se mandreste cu proportii ideale care transmit un sentiment de spatiu atunci cand este privit din exterior.
    Noul Austral vine in sapte culori de caroserie. Versiunea Esprit Alpine prezinta, de asemenea, o culoare exclusiva, Satin Shale Grey, care ajuta la accentuarea aspectului sau atletic.
    Echiparea de nivel superior include un finisaj bi-ton ca si caracteristica standard.
    Vehiculul isi face simtita prezenta si prin rotile impunatoare, cu jante distinctive de 17 pana la 20 de inci, majoritatea diamantate. Toate afiseaza in centru noul logo Renault din aluminiu mat.
    Design interior: un spatiu plin de tehnologie
    Cockpit-ul high-tech al Noului Renault Austral este construit in jurul ecranului OpenR care combina afisajul instrumentarului de bord de 12,3 inci cu ecranul multimedia vertical de 12 inci. Noul Head Up Display de 9,3 inci, proiectat pe parbriz, se adauga la numarul total de ecrane disponibile la bord.
    Luminozitatea cu autoreglare si calitatile reflectorizante optimizate au facut sa nu mai fie nevoie de viziera de protectie suplimentara a panoului de bord, eliberand astfel spatiul si dand ansamblului un efect de plutire foarte modern.
    Noul Austral dispune si de consola centrala de inalt confort. Eleganta si cu un stil modern, creeaza o divizare subtila a spatiului intre sofer si pasagerul din fata. De asemenea, gazduieste o cotiera simplificata care face utilizarea ecranului multimedia mai confortabila. Cotiera include un slot pentru telefon cu posibilitatea de incarcare prin inductie si stocare practica de zi cu zi.
    In functie de versiunea si optiunile alese, interiorul Noului Austral este prevazut cu lemn veritabil, piele, Alcantara, material textil spumat, materiale tapitate placute la atingere si decoratiuni lacuite in Black Grand Brillant si Satin Chrome. Materiale gratificante si calitative care dau caldura si rafinament habitaclului.
    Pachetul complet este imbunatatit prin adaugarea sistemului de iluminat personalizabil cunoscut sub numele de Living Lights.
    La fel ca numeroase modele care si-au lasat amprenta in cartile de istorie ale Renault, Noul Austral a fost proiectat pentru a se potrivi confortabil intregii familii. Pasagerii din spate beneficiaza de un spatiu pentru genunchi care este la egalitate cu cel mai bun din categorie, la 27,4 cm.
    Numeroase compartimente practice de depozitare sunt amplasate in interior pentru ca toata lumea sa le poata utiliza. Capacitatea totala interioara de depozitare a Noului Austral se ridica la aproximativ 35 de litri.
    Datorita designului modular, unele modele au bancheta din spate rabatabila in format 2/3–1/3 si care poate fi, de asemenea, ajustata individual de-a lungul sinelor de 16 cm.
    Portbagajul generos este echipat cu un hayon electric hands-free si 500 dm3 VDA pe versiunile Mild Hybrid si Mild Hybrid Advanced. Datorita banchetei glisante, capacitatea portbagajului creste de la 575 dm3 VDA la 1.525 dm3 VDA (cand bancheta spate este rabatata).
    Noul Renault Austral Esprit Alpine: o noua versiune de echipare
    Pentru prima data pe un vehicul Renault, design-ul vine si intr-o versiune exclusiva Esprit Alpine pentru un aspect mai sportiv, cu elemente dinamice si captivante. Designul emblematic isi extrage stilul unic din ADN-ul sportiv al marcii Alpine, nava amiral a Renault Group.
    Aceasta versiune prezinta Noul Austral intr-un design si mai asertiv, sustinut de o noua culoare a caroseriei, special conceputa, Satin Shale Grey. Cea mai recenta generatie de culori pentru caroserie, cu finisaj mat, este robusta si usor de intretinut.
    Senzatia de sportivitate este accentuata prin adaugarea unei bare orizontale in grila si a unei lame sport Gri satinat la care se adauga jante de 20" din aluminiu Daytona negre diamantate, cu logo „Alpine”, bare de plafon negru satinat si elementele de decor in Diamond Black, Extra Glossy Black si Ice black. Insignele Esprit Alpine situate pe partea laterala a masinii completeaza gama de caracteristici unice ale acestei versiuni.
    La interior, Esprit Alpine se mandreste si cu o serie de elemente distinctive: cusaturi albastre duble, tapiterie speciala Alcantara, material „twill” din fibra de carbon, volan din piele Nappa cu insertii Alcantara si cusaturi in albastru, alb si rosu, pedale si praguri din aluminiu care poarta sigla „Alpine”.
    O selectie de echipamente de ultima generatie face aceasta versiune foarte atragatoare.
    Platforma si motoare: mai putin emisii CO2, mai multa bucurie
    Platforma noua, performante noi
    Noul Austral este primul model Renault care beneficiaza de tot ceea ce are de oferit noua platforma CMF-CD a Aliantei. Noua platforma CMF-CD anunta o revizuire completa a liniilor caracteristice segmente compacte si high-end pentru marcile internationale ale Aliantei.
    Noul sasiu Austral vine in doua versiuni: fascicul de torsiune flexibil pentru modelele cu doua roti directoare si o axa spate cu multibrat cu 4Control Advanced pentru patru roti directoare.
    In versiunea cu patru roti directoare, diametrul de viraj est de doar 10,1 metri, pentru o manevrabilitate in oras comparabila cu cea a unui vehicul urban. Vorbim de a treia generatie a acestui sistem 4Control, care a fost imbunatatit constant de la crearea sa in urma cu cincisprezece ani si este inca de neegalat.
    Caroseria Noului Austral este mai rigida, sistemul anti-ruliu a fost imbunatatit, iar sasiul este mai usor, dar si mai robust, pentru cel mai bun raport confort/eficienta/reactivitate de pe piata.
    Cele mai bune motoare in termeni de eficienta si emisii
    Noul Renault Austral beneficiaza de o gama de motoare inovatoare cu o noua generatie a sistemului E-Tech Hybrid pe o retea de 400 V si care dezvolta pana la 200 CP, precum si alte doua motoare pe benzina: un Mild Hybrid Advanced 48V cu 130 CP si un Mild Hybrid 12V de 140 si 160 CP. 
    Noul Austral introduce un motor nou cu autoincarcare E-Tech „full hybrid”, care a fost perfectionat pentru a pune in misscare un vehicul de segment superior, cu performante mai bune si placere de condus mai mare, reducand in acelasi timp consumul de combustibil si emisiile de CO2. Este echipat cu un motor turbo pe benzina de 1,2 L cu 3 cilindri, asociat cu un motor electric, o baterie litiu-ion de 400 V de 1,7 kWh si o cutie inteligenta multimode fara ambreiaj. Are o putere combinata de pana la 146 kW sau 200 CP. Ca si in cazul generatiei anterioare de motoare E-Tech Hybrid, masina porneste intotdeauna in modul complet electric pentru o experienta de condus unica pentru masinile electrice, combinand linistea cu o buna capacitate de reactie. Echipat cu cel mai recent motor E-Tech Hybrid, Noul Austral are niveluri optime de eficienta in utilizarea combustibilului si emisii de CO2 (incepand de la 4,6 L/100 km si 105 g de CO2/km, in asteptarea certificarii), ceea ce il face unul dintre SUV-urile hibride cu cel mai bun cost de functionare de pe piata.
    Motorul Mild Hybrid Advanced isi face debutul in gama Renault odata cu Noul Austral si serveste ca o alternativa autentica la motorizarile diesel. Combina cel mai recent motor turbo pe benzina cu 3 cilindri, de 1,2 litri, cu o baterie litiu-ion de 48 V si un alternator de pornire. Cu motorul de 130 CP echipat cu o transmisie manuala, Noul Austral ofera placere de condus fara cusur, mentinand in acelasi timp cel mai bun nivel de eficienta a consumului de combustibil si de emisii de CO2 din segment (de la 5,3 l/100 km si 123 g/km – in asteptarea certificarii). Setarile pot fi ajustate pentru a maximiza productia de energie, mentinand in acelasi timp consumul de combustibil cu 20% mai mic decat cel al unui motor cu combustie non-hibrid echivalent.
    Motorul Mild Hybrid se bazeaza pe un motor turbo pe benzina de 1,3 litri, cu 4 cilindri cu injectie directa, deja disponibil pe o parte a gamei Renault. Dezvoltat in colaborare cu Daimler, acest motor este asistat de un alternator-demaror si o baterie litiu-ion de 12V.
    Vine fie cu optiunea de 140 CP sau 160 CP cu transmisia automata X-TRONIC, fie cu 140 CP cuplat la o cutie manuala. Motorul Mild Hybrid 12V de 160 CP de pe Noul Austral are un cuplu maxim de 270 Nm disponibil de la 1.800 la 3.500 rpm si o economie de combustibil in ciclu mixt de pana la 6,2 l/100 km, cu emisii de CO2 incepand de la 136 g/km (in asteptarea certificarii).
    Electrificare si functii eco
    Pe langa tehnologia E-Tech de ultima generatie, noul motor pe benzina, transmisia optimizata si capacitatea crescuta a bateriei (de la 240V pana la 400V), noul model a fost echipat cu alte doua inovatii. Sistemul de aer conditionat include un mecanism inovator de racire, astfel incat masina sa poata functiona normal, indiferent de vreme. Mai mult, numarul posibilelor surse de energie a crescut si el de la 14 la 15.
    Fiecare dintre cele trei motoare electrificate de pe Noul Austral dispune de franare regenerativa. in cazul modelului E-Tech Hybrid, soferul poate selecta unul dintre cele patru moduri diferite folosind un comutator situat in spatele volanului.
    Pe versiunile E-Tech Hybrid si Mild Hybrid Advanced ale Noului Austral, tabloul de bord digital prezinta animatii specifice modelelor hibride.
    Sfatul de conducere eco predictiv il ajuta pe sofer sa adopte un stil mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, folosind fie panoul de instrumente, fie afisajul Head Up de 9,3 inci pentru a indica momentul optim pentru eliberarea pedalei de acceleratie pe masura ce masina se apropie de un anumit eveniment rutier (viraj brusc , sens giratoriu, scadere a limitei de viteza, zona de taxare sau intersectie cu un semn „STOP” sau „CEDATI TRECEREA”). La motorul E-Tech Hybrid, acest sistem este imbunatatit de functia de condus hibrid predictiv care ajuta la optimizarea planificarii rutei in timpul conducerii in modul electric.
    Tehnologie inovatoare pentru mai mult confort si siguranta
    Multi-Sense si 4Control Advanced: un univers plin de senzatii
    Sistemele Multi-Sense si 4Control Advanced ajuta la personalizarea experientei la bordul Noului Austral pentru o experienta de condus mai placuta si mai intensa.
    Tehnologia avansata Multi-Sense ofera trei moduri de condus prestabilite: Eco, Sport si Confort. Un al patrulea mod (Perso) ofera soferului mana libera pentru fiecare setare. Pachetul Extended Grip include doua moduri suplimentare: „Snow” si „All roads”. soferii pot comuta oricand intre moduri, fie manual, fie prin comanda vocala Google Assistant. Noul Austral are, de asemenea, o noua functie proactiva care ajuta la reducerea consumului de combustibil, deoarece sugereaza automat trecerea la modul Eco.
    Noul Austral este martorul celei de-a treia generatii a sistemului 4 roti directoare specific Renault: 4Control Advanced. Spre deosebire de orice alt model din segmentul sau, noul Austral ofera un nou nivel de confort, agilitate sporita si performanta de neegalat. Odata cu adaugarea unui actuator de directie pe puntea spate multibrat, unghiul maxim de virare al rotilor din spate, care se deplaseaza opus rotilor din fata, este acum de 5°. Mai bun decat toate celelalte modele din gama (anterior 3,5°), Noul Austral are acum un diametru de viraj mai strans decat masinile obisnuite de oras: 10,1 metri! Cu sistemele Multi-Sense si 4Control Advanced combinate, se ajunge la 13 optiuni de setare, spre deosebire de cele trei optiuni anterioare.
    Sisteme de asistenta inteligente si proactive 
    Cele 32 de sisteme de asistenta de pe Noul Austral sunt impartite in trei categorii: Conducere, Parcare si Siguranta. 
    Acestea includ: un Head Up Display de 9,3 inci de noua generatie, proiectat pe parbriz; Active Driver Assist, autonomie de nivelul 2 care combina Adaptive Cruise Control cu „Stop & Go”, Lane Centering, date GPS si cartografiere astfel incat masina sa se poata adapta traseului dupa cum este necesar; Camera 3D de vizualizare la 360°; Asistenta automata la parcare; Avertizare pentru punctul mort si prevenirea parasirii benzii la depasire; Franare automata de urgenta din spate; Alerta de trafic transversal din spate; Iluminare inteligenta Matrix LED Vision si Iesire sigura pentru ocupant.
    Cel mai bun in siguranta pasiva
    Noul Austral garanteaza cel mai bun nivel de protectie pentru pasageri si alti utilizatori ai drumului datorita unei game de echipamente de siguranta pasiva imbunatatite.
    Caracteristicile tipice de siguranta au fost imbunatatite si a fost adaugat un nou airbag intre sofer si pasagerul din fata pentru a evita lovirea capetelor acestora in cazul unei coliziuni laterale.
    Noul Austral E-Tech Hybrid are un acces special la compartimentul bateriei si un cod QR pentru a ajuta echipele de salvare sa ofere asistenta rapida si eficienta pasagerilor.
    Experienta de conducere imbunatatita si conectivitate
    OpenR Link: un sistem multimedia care face masina la fel de intuitiva precum un smartphone
    Ecranul OpenR este piesa centrala a cabinei Noului Austral si este complet echipat cu suficienta tehnologie pentru a gazdui viitoarele actualizari OpenR Link, asigurand in acelasi timp o experienta lina si imersiva, care este conceputa pentru a evolua in timp. Sistemul conectat la cloud primeste actualizari automate prin tehnologia Firmware Over-The-Air (FOTA).
    Sistemul multimedia OpenR Link integreaza cele mai bune servicii si aplicatii Google: Google Maps pentru navigare, Google Assistant pentru ajutor hands-free si Google Play pentru aplicatii.
    Asemenea unui smartphone, OpenR Link este intuitiv, usor de utilizat si simplu de personalizat.
    Harman Kardon, sunetul premium de noua generatie 
    Pe langa sistemul audio Arkamys, Noul Austral se mandreste cu o experienta audio premium care a luat nastere dintr-un parteneriat cu specialistul Harman Kardon, lider in oferirea de solutii audio auto de peste 60 de ani.
    Inginerii experti in domeniul acusticii de la Renault si Harman Kardon au lucrat mana in mana pentru a garanta un sunet de inalta fidelitate perfect integrat in intreaga masina.
    Noul Renault Austral: mai mult decat o masina, un serviciu veritabil 
    SUV tehno al curentului „Nouvelle Vague” Renault, Noul Austral intruchipeaza o generatie de vehicule inteligente, adaptabile si flexibile.
    Datorita datelor din hartile disponibile in cloud si inteligentei artificiale a vehiculului, sistemele de asistenta la conducere conectate activ pe Noul Austral devin predictive. 
    Noul Austral face viata utilizatorilor sai si mai usoara datorita noului sau serviciu de intretinere conectat.
    Conectat cu platforma My Renault, ofera solutii practice pentru verificari si indrumare la distanta. Proprietarii privati si utilizatorii profesionisti beneficiaza deopotriva de o gama completa de servicii prin care unele functii pot fi controlate si anumite date ale vehiculului pot fi accesate de la distanta.
    Dezvaluit intr-o premiera mondiala digitala pe 8 martie, Noul Renault Austral va fi pus in vanzare incepand cu ultimul trimestru din 2022.

    Vizualizari: 1915