rss

Practic, stilat, sportiv si spatios: noul Opel Astra Sports Tourer

  1. 18/12/2021
    Vezi toate fotografiile (4)

    Dupa premiera mondiala a noii generatii Astra hatchback din septembrie, Opel a dezvaluit versiunea mult asteptata a modelului break, noul Astra Sports Tourer. Noul venit va fi disponibil cu doua niveluri de propulsie electrica hibrid plug-in, facandu-l primul break electrificat al producatorului german. Noul Astra Sports Tourer continua, de asemenea, traditia de succes a Opel-urilor compacte, care a inceput acum aproape 60 de ani cu Kadett Caravan, prima masina de acest fel din clasa compacta de la o marca germana.
    Pe langa propulsia electrica, noul Astra Sports Tourer va fi disponibil cu motoare foarte eficiente pe benzina si diesel. Puterea variaza de la 81 kW (110 CP) pana la 96 kW (130 CP) pentru variantele pe benzina si diesel si pana la 165 kW (225 CP) pentru variantele hibrid plug-in electric. O cutie de viteze manuala cu sase trepte este standard la motorizarile pe benzina si diesel, iar o transmisie automata cu opt trepte (electrificata la hibridele plug-in) optionala la motoarele mai puternice.
    „Noul Astra Sports Tourer este modelul polivalent pentru o noua era – electrificat, digitalizat si conceput pentru a emotiona”, spune CEO-ul Opel, Uwe Hochgeschurtz. „Astfel combinam traditia noastra indelungata de break-uri compacte cu cele mai recente inovatii, cum ar fi tehnologia plug-in hybrid. Suntem siguri ca vom castiga noi clienti pentru Opel cu aspectul fantastic al noului Sports Tourer.”
    Cu statistici vitale de 4.642 x 1.860 x 1.480 milimetri (L x l x H) si o inaltime de incarcare de aproximativ 600 mm, practicul si noul Astra Sports Tourer intareste si mai mult reputatia de lider a Opel in segmentul breakurilor si demonstreaza, de asemenea, talentul tipic al marcii pentru o caroserie eficienta. Cu toate acestea, lungimea totala este cu 60 mm mai mica decat cea a modelului anterior, datorita consolei frontale deosebit de scurte si in ciuda ampatamentului considerabil mai mare de 2.732 mm (+70 mm), care este chiar cu 57 mm mai lung decat cel al noului Astra hatchback.
    Flexibilitate in portbagaj: podea ajustabila „Intelli-Space”.
    Portbagajul noului Astra Sports Tourer ofera mai mult de 608 litri de spatiu util de depozitare cu spatarul din spate in pozitie verticala si pana la mai mult de 1.634 l cand este pliat – spatiu suficient pentru a gazdui, de exemplu, o cutie de transport pentru un caine de marime medie. In plus, atunci cand spatarele din spate 40:20:40 (echipament standard) sunt rabatate, podeaua este complet plata. Chiar si cu bateria litiu-ion de sub podea, variantele hibrid plug-in ofera inca volume utile de incarcare de peste 548 l, respectiv 1.574 l.
    Volumul portbagajului pentru versiunile echipate cu motoare termice este optimizat cu sistemul optional „Intelli-Space”. Aceasta podea ajustabila de incarcare poate fi reglata cu usurinta cu o singura mana in pozitiile inalte si joase si poate fi blocata la un unghi de 45 de grade. In plus, pentru un plus de confort, husa retractabila a portbagajului poate fi depozitata atunci cand podeaua mobila se afla atat in pozitia superioara, cat si in cea inferioara - spre deosebire de concurentii care permit depozitarea husei numai atunci cand podeaua este in pozitia superioara.
    Noul Astra Sports Tourer cu „Intelli-Space” poate, de asemenea, sa usureze viata in cazul unei pene de cauciuc. Trusele pentru repararea anvelopelor si primul ajutor sunt depozitate in compartimente inteligente de sub podea, care pot fi accesate din portbagaj sau din zona banchetei. Aceasta inseamna ca seturile pot fi accesibile fara a fi nevoie sa descarcati complet portbagajul. Desigur, hayonul se deschide si se inchide automat cu o miscare a piciorului sub bara de protectie spate.
    Premiera pentru designul pur si indraznet: noua Astra Sports Tourer cu Opel Vizor si Pure Panel
    Impreuna cu cu varianta hatchback cu cinci usi, noul model Astra Sports Tourer este o adevarata declaratie de design si primul model Opel care interpreteaza filozofia de design curata si pura a marcii. Noua parte frontala a marcii Opel Vizor urmeaza simetria Opel, unde axele verticala si orizontala – cuta ascutita a capotei si grafia in forma de aripa a luminilor de zi – se intersecteaza cu emblema Opel Blitz din mijloc. Pe toata partea frontala, elementul Vizor integreaza perfect tehnologii precum farurile adaptive Intelli-Lux LED® Pixel si camera frontala.
    In partea din spate, simetria Opel este repetata prin sigla montata central, al treilea stop montat vertical si lampile stop subtiri. Acestea din urma sunt identice cu cele folosite de hatchback-ul cu cinci portiere, intarind legatura cu familia modelului Astra.
    Interiorul noului model a facut, de asemenea, un mare pas inainte. Interfata om-masina (HMI) ofera clientilor o experienta pura si intuitiva. Operarea se face prin intermediul unui ecran tactil extra-larg, la fel ca un smartphone. Setarile importante, cum ar fi controlul climatizarii, pot fi selectate direct prin doar cateva butoane fizice. Nu este nevoie nici de cabluri, deoarece noua generatie de sisteme multimedia de infotainment si conectivitate poate fi conectata la Apple CarPlay si Android Auto wireless prin intermediul smartphone-urilor compatibile, disponibile chiar si pe varianta entry-level.
    Iluminand drumul pentru breakurile compacte: blocurile optice unice Intelli-Lux LED® Pixel
    Noul Astra Sports Tourer se impune clar datorita tehnologiilor pe care le aduce in sectorul pietei pentru break-urile compacte. Cea mai important echipare este cea mai recenta versiune a blocurilor optice Intelli-Lux LED® Pixel adaptive, fara orbire. Sistemul a fost preluat direct de la modelele de top Opel Insignia si Grandland, are 168 de elemente LED si este lider in clasele compacte si medii.
    Confortul superior al scaunelor este tipic pentru Opel. Dezvoltate de Opel, scaunele din fata ale noului Astra Sports Tourer sunt certificate de Aktion Gesunder Rücken e.V. / Campania pentru un spate sanatos (AGR). Scaunele ultraergonomice sunt cele mai bune din clasa compacta, oferind o gama larga de ajustari optionale, de la inclinare electrica la suport lombar electropneumatic. Tapitate in piele Nappa, ofera chiar ventilatie si masaj pentru sofer si incalzire atat in spate, cat si in fata.
    Cel de la volan beneficiaza de un ajutor suplimentar prin intermediul sistemelor optionale de asistenta de ultima generatie, cum ar fi afisajul head-up Intelli-HUD si Intelli-Drive 2.0. Sistemul de pilot automat detecteaza daca miinile nu sunt pe volan si se asigura ca soferul ramane atent in orice moment.

    Vizualizari: 696
    Citroën C3 PICASSO

    Citroën C3 PICASSO

    Pret: 5.500 EUR, An: 2012, Kilometri: 179.500 detalii »

    Toate anunturile »