rss

Porsche Tequipment lanseaza portbagajul de acoperis Performance

  1. 11/05/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    Utilizare cotidiana si performanta: caracteristici aparent contradictorii pe care Porsche le-a combinat intotdeauna cu succes in produsele sale. Acest lucru este valabil si pentru noul portbagaj de acoperis Performance de la Porsche Tequipment. Alaturi de noul design, dezvoltarea s-a concentrat pe viteza maxima permisa: portbagajul de acoperis Performance a fost supus unui program complex de incercari si teste pe noul Taycan Cross Turismo - pentru viteze de pana la 200 km/h. Incercarile si testele pentru alte modele vor continua. Sistemul inovator de bagaje va fi disponibil prin intermediul centrelor Porsche incepand din luna mai 2021.
    Designul de exceptie a fost creat in cooperare cu Studio FA Porsche. Usor convex si avand o margine de separare, designul se bazeaza pe principiul „forma urmeaza functia”. Un logo tridimensional argintiu Porsche impodobeste partea din spate. In acelasi mod ca si pentru vehicule, designerii au lucrat la inceput la un model de lut la scara 1:1. In ciuda cresterii importantei digitalizarii, prototipurile fizice ii ajuta pe proiectanti sa evalueze daca proiectele lor au efectul dorit in trei dimensiuni. Aceste modele pot fi utilizate si pentru testele initiale in tunelul de vant, in scopul optimizarii aerodinamice a designului. „In plus fata de viteza permisa, optiunile de individualizare pentru portbagajul de acoperis vor fi, de asemenea, unice”, explica Alexander Fabig, vicepresedinte Individualizare si Clasic la Porsche AG. „La fel ca portbagajul, lamelele laterale sunt disponibile in negru lucios si in alte trei culori populare din gama noastra de modele: Dolomite Silver Metallic, Carrara White Metallic si Volcano Grey Metallic”. Lamelele laterale pot fi, de asemenea, comandate optional doar amorsate sau vopsite in culoarea individuala a vehiculului. Noul portbagaj de acoperis are in denumire termenul de „performanta” datorita faptului ca a fost testat la viteze maxime de pana la 200 km/h. In acest fel, Porsche indeplineste dorintele multor clienti care doresc sa utilizeze spatiul suplimentar pentru bagaje si la viteze mai mari. Programul a inclus teste complete referitoare la comportamentul aerodinamic si la caracteristicile de manevrabilitate. „Programul de testare pentru portbagajul de acoperis a fost foarte solicitant”, explica Jochen Schmid, director Tequipment la Porsche. „Pe drumul catre produsul de serie, a fost condus pe piste de testare pe cateva mii de kilometri ca parte a testarii generale a vehiculului”. La testele de dinamica de conducere, accentul a fost pus pe controlul vehiculului la viteze mari, cu portbagaj de acoperis montat. Acest program a fost completat de teste de anduranta in Centrul de Dezvoltare Porsche din Weissach: printre altele, portbagajul de acoperis a trebuit sa-si demonstreze capacitatea de a rezista conditiilor dure pe pista de drum accidentat. Aerodinamica si conditiile de zgomot au fost, de asemenea, testate in tunelul de vant din Weissach.
    In plus fata de designul unic, optiunile remarcabile de individualizare si performantele tipice pentru marca, dezvoltarea noului portbagaj de acoperis s-a axat pe manevrabilitate si un grad ridicat de utilizare zilnica. Portbagajul poate fi montat pe toate sistemele pentru portbagaje de acoperis, prin intermediul unui sistem de fixare rapida. Portbagajul de acoperis are o capacitate de 480 litri si poate fi deschis pe ambele parti, ceea ce permite o incarcare usoara si uniforma.

    Vizualizari: 604