rss

Porsche prezinta cel mai puternic Cayenne din toate timpurile

  1. 03/09/2023
    Vezi toate fotografiile (9)

    Dupa lansarea cu succes a noului Cayenne la inceputul anului 2023, Porsche completeaza cea de-a treia generatie revizuita complet a acestui SUV de succes cu un nou model de top. Ca si pana acum, cel mai puternic Cayenne este un hibrid plug-in. Porsche a imbunatatit tehnologia acestui succesor al lui Cayenne Turbo S E-Hybrid in mai multe moduri, obtinand castiguri semnificative in materie de autonomie electrica si performante. Atat utilizarea de zi cu zi, cat si dinamica de conducere beneficiaza in mod deosebit de pe urma schimbarilor. Un motor electric cu o putere de 130 kW (176 CP) completeaza motorul V8 twin-turbo de 4,0 litri de 441 kW (599 CP). Impreuna, cele doua unitati ofera o putere combinata de 544 kW (739 CP) si un cuplu maxim de 950 Nm. Performanta lui Cayenne Turbo E-Hybrid justifica intru totul pozitionarea sa ca model de top. Noul Cayenne Turbo E-Hybrid sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde si atinge o viteza maxima de 295 km/h.
    In comparatie cu predecesorul sau, noul Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ofera o autonomie electrica considerabil mai mare si timp de incarcare mai redus. Cu o capacitate crescuta la 25,9 kWh, bateria de inalta tensiune instalata sub podeaua portbagajului permite o autonomie electrica de pana la 82 de kilometri (EAER city). Noul incarcator de la bord, de 11 kW, scurteaza timpul de incarcare la un incarcator de perete sau o statie de incarcare adecvata la mai putin de doua ore si jumatate, in ciuda cresterii capacitatii bateriei.
    Suspensie pneumatica standard, cu tehnologie cu doua camere, doua supape
    Noile modele Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid sunt dotate standard cu suspensie pneumatica adaptiva, care dispune de o noua tehnologie cu doua camere si doua supape. Acest lucru face posibila reglarea separata a etapelor de rebound si compresie ale functionarii suspensiei. Noua tehnologie sporeste confortul si siguranta in egala masura, oferind in acelasi timp un spectru si mai larg intre setarile de suspensie Comfort si Sport Plus. Suspensia combina manevrabilitatea deosebita in viraje cu caracteristici de confort in situatii de conducere lenta si reducerea la minimum a inclinarii si ruliului. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) este, de asemenea, standard la Cayenne Turbo E-Hybrid. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) si directia pe puntea spate sunt disponibile ca optiuni.
    Caracterul de top al SUV-ului si Coupe-ului Cayenne Turbo E-Hybrid este demonstrat si de stilul celor doua modele. Ambele variante de caroserie vin cu partea frontala distinctiva, rezervata modelelor Turbo, cu prize de aer de racire marite accentuate de lamele negre stralucitoare. Elementele de acoperire a pasajelor de roata si bara de protectie spate in culoarea exteriorului subliniaza si mai mult caracterul axat pe performanta al modelului. Alte caracteristici distinctive ale noului Turbo E-Hybrid includ doua tevi de esapament duble, din otel inoxidabil periat si etriere de frana rosii.
    In interior, incrustatiile de aluminiu in tabloul de bord si ornamentele panoului portierei evidentiaza concentrarea pe performanta. Plafonul este acoperit la interior cu Race-Tex. Echipamentul standard include volan sport GT incalzit, cu comutator de mod pentru selectarea rapida si directa a modului de condus dorit si scaune sport din piele, reglabile pe 18 directii. Alternativ, sunt disponibile scaune confortabile din piele, reglabile pe 14 directii.
    Noul Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid beneficiaza, de asemenea, de toate noile caracteristici introduse in upgrade-ul modelului prezentat la inceputul anului 2023. Acestea includ un nou cockpit, cu un panou de instrumente de bord complet digital, intr-un design curbat si de sine statator, cu optiuni de afisare variabile, o consola centrala reproiectata si afisajul optional pentru pasageri. Farurile inovatoare cu LED-uri HD-Matrix de inalta rezolutie – standard la noile modele Turbo E-Hybrid – ofera confort si siguranta sporite in conditii de intuneric.
    Si mai multa performanta: Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe cu pachet GT
    Noul Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe cu pachet GT aduce in gama de modele hibride caracteristici de performanta selectate de la Cayenne Turbo GT, modelul de performanta orientat catre calatorii lungi, care nu mai este oferit pe unele piete. Sasiul si sistemele de control, inclusiv suspensia pneumatica, sunt reglate special pentru noul model. Garda la sol este redusa cu 10 milimetri. Rulmentii de pivotare specifici GT maresc cambra pe puntea fata cu -0,58 grade si, in combinatie cu rotile fata mai late, permit un raspuns si mai dinamic al directiei la viraje, o precizie mai mare a directiei si o aderenta imbunatatita in mod semnificativ in viraje. Franele Porsche Ceramic Composite (PCCB) de inalta performanta sunt, de asemenea, standard in pachetul GT. Calitatile dinamice ale lui Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe pot fi imbunatatite si mai mult cu anvelope de performanta pentru rotile standard de 22 inch GT Design, PDCC si directie pe puntea spate.
    Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe cu pachet GT combina performantele sale exceptionale de condus cu versatilitatea noului sistem E-Hybrid, oferind cel mai larg spectru de performanta dinamica si eficienta din gama de modele Cayenne. La exterior, Pachetul GT iese in evidenta printr-o sectiune frontala specifica, cu accente negre, pasaje negre ale rotilor, placi laterale din carbon pe spoilerul de pe plafon, tevile de esapament pozitionate central ale sistemului de evacuare din titan de la Turbo GT si un difuzor spate din carbon. Plafonul este, de asemenea, realizat din fibra de carbon, usoara. Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe cu pachet GT sprinteaza pana la 100 km/h in 3,6 secunde si atinge o viteza maxima de 305 km/h.
    Disponibilitate si pret
    Noul Turbo E-Hybrid este al doilea dintre cele trei modele hibride pe care Porsche le va lansa in 2023. Poate fi comandat acum pe aproape toate pietele de vanzare Porsche, la un pret care incepe de la 180.131,49 EUR in Romania, inclusiv TVA cu echipare specifica pietei. Versiunea Coupe incepe de la 183.801,45 €. Disponibilitatea Cayenne Turbo E-Hybrid cu pachet GT, care incepe de la 212.667,28 € in Romania, este limitata la pietele in care Cayenne Turbo GT nu mai este disponibil din cauza reglementarilor locale. Acest lucru se aplica majoritatii pietelor UE, precum si Japoniei, Hong Kong, Taiwan si Singapore.

    Vizualizari: 656