© 2025 Auto.ro
Numele de cod BTR-XS650 te anunta ca ai de-a face cu cel mai rapid 911 la ora actuala, bazat pe GT2, care nici in stare “flasca” nu-i tocmai un papa-lapte.
Pentru ca performantele sa atinga cotele visate de patronatul SpeedART, inginerii atelierului din Rutesheim au schimbat aproape toate componentele motorului. Interventiile lor au vizat chiulasa, intercooler-ul, turbinele, sistemul de evacuare, catalizatorul si electronica boxerului de 3,6 litri.
Prin toate aceste modificari germanii au castigat 120 de cai-putere in plus, care sunt de ajuns ca bolidul de fata sa se bata lejer cu Enzo & compania.
BTR-XS650 accelereaza in doar 3,2 secunde pana la 100 km/h si, cu ai sai 345 km/h drept viteza maxima, intra intr-un club foarte select, la bani mult mai putini.
Tot pachetul costa 27.000 de euro, un chilipir la nivelul asta, care mai contine jante de 20 de inch (albe sau negre), scaune sport noi, volan special, respectiv capitonaje din Alcantara.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania