© 2025 Auto.ro
La doar o saptamana dupa ce Edo Competition si-a prezentat pachetul de tuning dedicat lui Porsche Cayenne GTS, JE Design a raspuns cu un produs omonim, concentrat pe dinamizarea aspectului SUV-ului din Zuffenhausen.
Si nu se poate spune ca nu le-a reusit...
Motorul de 4,8 litri a ramas la pragul de 408 CP, suficient pentru a imprima marelui Porsche acceleratii similare cu ale unei masini sport de top; in schimb, aproape intreaga caroserie a trecut prin modificari aerodinamice radicale, incepand cu masivele spoilere fata/spate si continuand cu aparitia unui diffuser menit sa mareasca deportanta la viteze mari, a unor praguri evazate elegante (pe pot gazdui un sistem de iluminatie cu becuri LED) si a unui set de jante superbe, cu dimensiunea de 22 inch.
Totusi, este necesar a puncta si cateva retusuri la nivel mecanic, iar aici merita mentionata munca inginerilor germani de a cobori centrul de greutate a masinii cu 35 mm, precum si cea de inlocuire a amortizoarelor si arcurilor de serie cu unele ce "scufunda" garda la sol cu pana la 70 mm.
Daca este sa ne intrebati pe noi, cei de la Edo si-au luat-o pe coaja...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania