© 2025 Auto.ro
Cel mai tare Pontiac G8 din parcare, nou-noutul GXP, le va potoli
americanilor setea de putere (ma rog, celor care inca o mai au) cu un
motor de 415 CP - cam tot atata cat ofera si un Chevrolet Corvette.
Nici nu prea avea cum sa fie altfel: sub capota masinii odihneste un V8
LS3 de 6,2 litri, care a debutat initial pe... acelasi Chevrolet
Corvette.
Cuplul maxim ajunge la valoarea de 563 Nm si, potrivit masuratorilor oficiale SAE, peste 400 Nm sunt disponibili incepand cu 2.000 Nm si terminand cu intrarea acului turometrului in zona rosie.
“Nimic nu bate cilindreea” ar putea spune cineva si... ar avea dreptate; totusi, trebuie mentionat ca Pontiac G8 GXP nu este nici pe departe o creatie 100% americana. Dimpotriva – masina este de fapt un Holden HSV Clubsport R8 cu logo-ul companiei americane pe calandru si capacul portbagajului, ceea ce inseamna ca tunerul oficial al marcii australiene a facut 99% din treaba.
Sa nu fim insa rai, fiindca acel 1% ramas conteaza mult si pentru noi: in definitiv, americanii au mutat volanul pe stanga...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania