© 2025 Auto.ro
Mercedes nu a folosit, pana acum, prea multe sinergii intre modelele pe care le are in portofoliu, dar acesta situatie se va schimba. Masinile pe care le vor lansa in viitor vor folosi mai multe "organe" dintr-o banca comuna, la a carei componenta inginerii germani lucreaza din greu.
Producatorul din Stuttgart nu a folosit, pana acum, prea multe sinergii intre modelele pe care le are in portofoliu, dar acesta situatie se va schimba.
Masinile pe care le vor lansa in viitor vor folosi mai multe "organe" dintr-o banca comuna, la a carei componenta inginerii germani lucreaza din greu. Astfel, costurile de productie pot fi reduse substantial, fara ca potentialii cumparatori sa sufere.
Momentan, chiar daca multe Mercedes-uri folosesc aceleasi propulsoare, cutii de viteze sau elemente ale caroseriei, la nivel de detaliu acestea sunt diferite intr-atat ca nu sunt interschimbabile fara a genera costuri suplimentare.
Adoptarea platformelor comune, conform previziunilor, ar trebui sa reduca costurile cu 25%. Deschizator este noul C, care foloseste deja o serie de componente de pe Clasa E, preluate fara modificari.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania