Peugeot vrea un brand low-cost in portofoliu
- 02/09/2008
-
Tags:
Peugeot, Talbot
Vezi toate fotografiile (1)
Nu de putine ori
Peugeot si-a anuntat intentia de a isi extinde gama si, implicit, vanzarile in anii urmatori, iar de curand au inceput sa circule zvonuri conform carora compania franceza ar putea infiinta un brand subsidiar pentru a-si atinge scopul.
Oficialii
Peugeot cocheteaza cu ideea de a lansa o noua marca, aceasta urmand sa fie specializata pe
vehicule low-cost. Astfel,
Peugeot ar putea face economiile dorite, fara ca vanzarile sa fie afectate de vreo decizie de marketing. Ba, din contra, acestea ar putea depasi pragul de 2 milioane de unitati anual, pe care francezii si-au propus sa il treaca.
Ideea unui brand subsidiar care sa se ocupe exclusiv de fabricarea autovehiculelor ieftine pare destul de aproape de realitate, avand in vedere ca niciuna dintre marcile
Grupului PSA, Peugeot si
Citroen, nu pun accentul pe productia masinilor low-cost. Insa, mai realizabila pare teoria conform careia, in loc sa infiinteze o marca noua, francezii s-ar putea folosi de unul dintre brandurile deja existente in portofoliul lor. In acest moment, cel mai potrivit pentru acest rol pare
Talbot, marca pe care
Peugeot a cumparat-o in 1978 de la
Chrysler, dar pe care a inchis-o in 1992, ca urmare a vanzarilor slabe.