Vezi toate fotografiile (1)
In zilele astea ,
Toyota poate fi un foarte bun exemplu de strategii de piata, iar
Peugeot se gandeste ca ideea cu
Lexus nu a fost una tocmai rea.
Ca urmare, constructorul din
Hexagon ar puta sa reinvie marca
Panhard, retrasa din activitatea civila in 1967.
Actualmente, marca care a dat acestei lumi
prima transmisie moderna si
bara Panhard produce vehicule militare, dar s-ar putea reintoarce la produse mai pacifiste daca
presedintele Peugeot, Christian Streiff, o gaseste cea mai potrivita pentru planul de intrare a grupului
PSA in randul celor producatoare de
masini premium.
Totusi ar fi cateva probleme pentru
francezi. In primul rand, aceeasi conducere incearca sa impiedice o posibila cadere in prapastie a numarului doi francez prin lansarea a nu mai putin de sase modele pana in
2010 si reducerea costurilor cu circa
30%.
Apoi, s-a dovedit ca reinvierea unor marci “antice” nu s-a dovedit de fiecare data un succes (vezi cazul
Maybach); in plus, Panhard nu e tocmai un nume cunoscut.
In sfarsit, ar mai fi si
problema partii tehnice, un sector unde pana si japonezii se straduiesc sa tina pasul cu
germanii (si, dupa parerea multora, nu reusesc inca). Poate ne contrazice
908 maine, la
Le Mans...