Vezi toate fotografiile (1)
Chiar daca, la prima vedere, intre
Ferrari si
Peugeot nu sunt multe legaturi, la o analiza mai atenta observam ca lucrurile nu stau chiar asa, cel putin in ceea ce priveste departamentele sportive.
De exemplu,
Jean Todt a aterizat in functia de CEO al
Scuderiei direct din postul de sef al departamenului sportiv al producatorului francez. Ba, mai mult, odata sosit la
Ferrari, "
Micul Napoleon" a adus cu el si cativa ingineri de cursa cu state vechi de plata in curtea francezilor.
Nici cei de la
Ferrari nu au ramas datori, unul dintre pilotii folositi de
Peugeot in
cursele Le Mans fiind chiar
Marc Gene, pilot de teste al
Scuderiei.
Mai nou, conform ultimelor zvonuri, colaborarea dintre cele doua companii ar putea trece la un nivel superior,
Ferrari si
Peugeot urmand sa dezvolte impreuna
Kinetic Energy Recovery System, dispozitiv ce va deveni in curand obligatoriu in
motorsport.
KERS este la un pas de a fi implementat in
Formula 1, iar colaborarea cu
Peugeot i-ar permite
Calutului Cabrat sa fenteze noul regulament, extrem de restrictiv in ceea ce priveste numarul de teste si dezvoltarea diverselor accesorii si sisteme. Cu alte cuvinte,
Peugeot ar urma sa testeze acest sistem in locul celor de la
Ferrari.
De cealalta parte, francezii ar beneficia si ei de pe urma acestui sistem in incercarea de a intrerupe suprematia
Audi in
Le Mans Series, atat in ceea ce priveste timpii pe circuit, cat si in lupta din ce in ce mai animata de pe "frontul verde".