© 2025 Auto.ro
Dupa faceliftul lejer primit anul trecut, Peugeot 407 vine cu modificari si in ceea ce priveste motorizarea. Rezultatul a permis adaptarea la normele de poluare Euro 5.
Un prim pas l-a reprezentat motorul HDi FAP de 2 litri, care a condus la o scadere a consumului (5.6 l/100 km) si a emisiilor CO2 (150 g / km). Totul la o putere de 140 cai.
Acum primeste un nou motor diesel HDi de 110 CP. Consumul se reduce astfel la 4.9 litri/100 km in regim mixt, iar emisiile CO2 ating un nivel de 129 g/km.
Pentru “atentia” acordata mediului, francezul trebuie sa plateasca 200 euro in plus.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania