rss

Patrick Sandell, in Red Bull Rally Team 2009 PWRC

  1. 10/01/2009
  2. Tags: Red bull
    Vezi toate fotografiile (1)

    Echipa Red Bull Rally incepe anul 2009 cu mari asteptari: apararea titlului PWRC. Patrik Sandell (Suedia) / Emil Axelsson (Suedia) intr-o Skoda Super Fabia 2000 vor da o mana de ajutor la indeplinirea acestui obiectiv.

    Echipa Red Bull Rally va intra in World Rally Championship 2009 intr-o formula in mare parte noua, in ceea ce priveste pilotii si masinile, insa obiectivele sale raman neschimbate: Raimund Baumschlager de la echipa BRR va asigura continuitatea pe partea de implementare tehnica urmarind, inca o data, apararea titlului PWRC.

    Obiectivul echipei Red Bull Rally, de a-si pastra cu succes titlul, primeste sprijinul echipei de la Škoda.
    Patrik Sandell din Ostersund are 26 de ani si este privit ca un mare talent al Suediei. Coechipierul sau, Emil Axelsson, are 25 de ani, traieste in Linköping si l-a insotit pe Sandell  inca de cand acesta a inceput sa concureze.

    Echipa Sandell/Axelsson a fost ocupanta locului 4 in clasamentul final in PWRC 2008, cu un total de patru podiumuri.
    Patrik Sandell: “Este cu adevarat o onoare pentru mine sa pilotez pentru echipa Red Bull Rally. As vrea sa le rasplatesc increderea uriasa castigand titlul mondial. Dupa rezultatele anului trecut cred ca singurul meu scop mai poate fi titlul ”.
    Dupa cum am mentionat deja, echipa Sandell / Axelsson va pilota o Škoda Fabia Super 2000 – cu suport tehnic de la fabrica Skoda.


    Raimund Baumschlager, care a capatat deja experienta cu o Škoda Fabia Super 2000 in timpul testelor este nerabdator sa isi exercite noua functie de presedinte a echipei BRR.
    Baumschlager: “Ma bucur sa am unul dintre cei mai buni piloti in echipa mea, precum Patrick. Nu am nicio indoaiala ca are stofa de campion mondial, de aceea scopul nostru comun nu poate fi decat acela de a apara titlul pentru echipa Red Bull Rally. Mi-am facut o parere foarte exacta despre Patrick in 2008. Rareori am vazuti piloti atat de tineri care sa munceasca atat de mult pentru cariera lor. Dorinta lui de a-si gasi sponsori chiar si in vremuri grele m-a impresionat. Asteptam aceeasi ambitie si efort si in timpul antrenamentelor pentru raliuri, cat si, bineinteles, in timpul competitiilor.”

    Palmares
    Echipa Sandell / Axelsson. Cele mai importante titluri
    :

    2008
    Locul 3–Raliul Suediei, PWRC
    Locul 2– Raliul  Turciei , PWRC
    Locul 2– Raliul Neste al Finlandei, JWRC
    Locul 2– Raliul Noii Zeelande, PWRC

    “Premiul Bilsport – cel mai bun pilot suedez de raliuri al anului”

    2007

    Locul 6– Campionatul Mondial de Raliuri la Junior
    Locul 1– Raliul Neste al Finlandei, JWRC
    Locul 2– Raliul Norvegiei, JWRC

    2006
    Locul 1– Campionatul Mondial de Raliuri la Junior
    Locul 1– Raliul Sardiniei, JWRC
    Locul 2– Raliul Suediei, PWRC, JWRC
    Locul 2–Raliul Argentinei, JWRC

    2005

    Locul 1–Campionatul Suediei, Grupa N3
    Locul 2– Campionatul de Juniori al Suediei

    ” Premiul Bilsport Junior – cel mai bun pilot suedez de raliuri al anului la juniori”

    2004
    Locul 2– Locul 1–Campionatul Suediei, Grupa N3

    Locul 1– Campionatul de Juniori al Suediei


    Echipa Sandell / Axelsson. Calendarul pentru 2009.

    FIA Production Car World Rally Championship, 2009.

    11 – 15 Februarie        Raliul Norvegiei
    11 – 15 Martie        Raliul din Cipru
    01 – 04 Aprilie        Raliul Portugaliei
    20 – 24 Mai                    Raliul d'Italia-Sardegna
    10 – 14 Iunie            Raliul Acropolis
    21 – 25 Octombrie        Raliul  Tarii Galilor GB


    Echipa Sandell/Axelsson. Masina.

    Specificatii tehnice Red Bull Škoda Fabia Super 2000:


    Lungine    3,992 mm
    Latime    1,798 mm
    Ampatament    2,486 mm
    Greutate    1,200 kg
    Tractiune    integrala

    Motor:
    4 cilindri, benzina, natural aspirat, 16 valve, capacitate: 1,998 ccm, carter si capete de piston din aluminiu, putere: 265 hp, cuplu: 245 Nm

    Cutie de viteze:
    X-trac 6-viteze
    Cutie secventiala cu 3 diferentiale

    Ambreiaj:
    AP Racing – 184 mm

    Electronice:
    Magneti Marelli

    Suspensii:
    McPherson – fata si spata

    Amortizoare:
    Reiger Racing System

    Frane:
    Brembo, diametrul discului de 355 mm fata su 300 mm spate (asfalt), sau 300 mm fata si spate (drum pietruit)

    Anvelope:
    jante OZ cu pneuri BF Goodrich 18’’ (asfalt) sau 15’’ (drum pietruit)
     

    Vizualizari: 876