Monovolumul german este unul dintre cele mai de succes modele Opel, fiind disponibil, in forma sa actuala, de pe la mijlocul lui 2005. Desi n-a trecut prea multa vreme de atunci, GM a simtit totusi nevoia de a-l mai retusa un pic, cu scopul evident de a atrage si mai multi cumparatori.
Modificarile estetice ale exteriorului sunt chiar minime, rezumandu-se la retusarea farurilor, grilei si a spoilerului frontal.
In afara de acestea, noi mai sunt trei motoare. Agregatul
Twinport de 1.600 cmc si 105 este inlocuit de unul de 115 cai, care, in ciuda faptului ca este marginal mai potent, consuma, per total, mai putin (
7 litri/100 km).
Dupa aceea, printr-o miscare total neasteptata, producatorul din
Russelsheim renunta la rafinatele JTD-uri Fiat (1,9 litri cu 100, respectiv 120 CP) pentru "caraitorul" de doar 1,7 litri, la origini un propulsor
Isuzu. Acesta are tot doua trepte de putere - 100 si 125 CP -, iar pentru ambele variatii s-a anuntat un consum mediu identic, de 5,7 litri.
Acesta egaleaza vechea versiune de o suta de cai, respectiv este cu 1,4 litri mai mic decat in cazul celei de 120 CP. Iata ca anticul propulsor de pe vremea
Kadett-ului nu mai este ce-a fost, lucru atestat si de valorile extrem de bune ale cuplului la aceasta clasa de cilindree: 280 sau
320 Nm.
La toate acestea se mai adauga, in anumite tari, avantajul unei impozitari mai blande, deci
faceliftul pare ca si-a atins scopul. Modificarile fiind minore si, mai important, nepurtatoare de investitii majore, ne putem astepta cel putin la inca o "interventie" pana cand actuala generatie va iesi la pensie.