rss

Opel extinde gama de modele in China

  1. 22/04/2008
Cu 8,5 milioane de unitati vandute in 2007, piata auto chineza a devenit un punct important pe agenda de lucru a oricarui constructor respectabil. Cu o clasa de mijloc in continua dezvoltare si o economie in crestere cu 11% in 2007, inmultirea masinilor proprietate personala este un pas firesc pentru China.

Asa ca initiativa celor de la Opel de a se implica mai mult pe aceasta piata nu mai surprinde pe nimeni. Opel este considerat in China un brand premium de nisa - 85% dintre autovehiculele inscrise in aceasta tara sunt sedanuri cu patru usi, iar modelul Astra GTC a fost declarat de curand "Most Fashionable Vehicle" de catre Centrul Chinez pentru Automobile de Import si sina.com, cel mai mare portal web din tara cu cei mai multi locuitori.

Anul trecut Opel au vandut aici 3.700 de masini, mult mai putin decat alte marci germane, dar, daca luam in considerare ca General Motors detine 12% din aceasta piata, realizam ce posibilitati de crestere exista pentru constructorul din Russelsheim.

Pentru a ajuta vanzarile, Opel a anuntat deja ca va extinde gama de modele pe care o comercializeaza in China. Primul care vine sa imbogateasca aceasta gama este Opel Astra notchback, un, cum altfel, sedan in patru usi. In plus, pana la sfarsitul acestui an, germanii sunt hotarati sa mareasca reteaua de dealeri locali, de la 38, cati sunt in prezent, la 45.
Vizualizari: 785