© 2025 Auto.ro
		
		
Modelul va dispune de un tandem intre un motor electric si unul turbodiesel,
iar bateriile care alimenteaza propulsorul electric vor putea fi incarcate
de la orice priza normala. 
Motorul electric dezvolta o putere de 82 CP, atinge o viteza maxima de 120 km/h si beneficiaza de o autonomie de
50 km. VW va echipa Golf 6 TwinDrive cu un motor turbodiesel
conventional de 2,0 litri si 122 CP, care intra in mod automat in
functiune in momentul in care propulsorul electric ramane fara baterie. Insa constructorul german ia in calcul posibilitatea de a inlocui agregatul de 2,0
litri cu o unitate de 1,5 litri pentru a-i reduce consumul mediu la 4,5
l/100 km.
Volkswagen Golf 6 TwinDrive beneficiaza de tehnologia Start&Stop si
de un sistem de recuperare a energiei la franare.
Proiectul TwinDrive este sprijinit de guvernul german, care urmareste reducerea emisiilor de CO2 si a consumului de combustibil si are scopul de a incuraja utilizarea de energie eletrica pentru deplasarea pe distante scurte.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania