© 2025 Auto.ro
Novitec se considera "tunerul numarul unu al bolizilor din Maranello", dar aceasta proclamatie este usor umbrita ca un Ferrari, in starea sa naturala (a se citi "de fabrica") nu e tocmai o caruta din plastelina, caruia i s-au atasat patru roti. Deci, uzitand supraalimentarea cu turbina sau compresor, Novitec poate obtine niste rezultate spectaculoase intr-o clipita, accesibile si altor tuneri am zice noi.
Revenind la subiectul in cauaz, in cazul lui Race au fost folosite doua compresoare (cu o presiune de 0,48 bari), care storc un spectaculos 707 CP la 8.350 de rotatii si 712 Nm - aceasta ultima valoare face din F430-ul preparat un concurent serios pentru megalomenicele Brabus-uri. Pentru ca motorul sa nu fiarba in propriul suc, Novitec a folosit doua intercoolere cu apa si a folosit, de asemenea, injectoare mai mari.
Bolidul aceelereaza in 3,5 secunde pana la suta si poate atinge aproape 350 km/h - cifre serioase intr-adevar.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania