© 2025 Auto.ro
Potrivit pozelor scapate pe mana presei, a treia generatie a compactei frantuzesti nu va fi la fel de inovatoare in design (precum cea pe care o inlocuieste), dar multiplele versiuni de caroserie nu vor lipsi nici de aceasta data.
De asemenea, diferentele intre caroseria cu 5 si cea cu 3 usi vor fi mult mai clare, ceea ce va diferentia evident si publicul tinta.
Versiunea de varf se va inspira din designul studiului Megane Coupe Concept (expus anul acesta la Salonul Auto de la Geneva), in timp ce motorizarea turbo (2 litri, 230 CP) si transmisia manuala cu sase rapoarte vor fi preluate, fara prea multe modificari, de la modelul actual.
Va exista in continuare si o versiune CC (coupe-cabrio), despre care presa internationala afirma ca va folosi tot platforma varfului de gama, dar producatorul din Hexagon n-a confirmat inca aceasta stire.
Pe langa sedan si combi, a treia generatie va continua si “saga” Scenic, ce va fi disponibil tot cu doua versiuni de ampatament, respectiv cu cinci sau sapte locuri.
In ceea ce priveste partea tehnica, pe Megane III va debuta noul motor pe benzina, turbo, de 1,4 litri si 130 CP, dar va fi folosit si cel aspirat de 1.200 cmc si 100 de cai.
Productia versiunilor cu 3/5 usi va incepe imediat dupa Salonul Auto de la Paris (unde va avea loc prezentarea oficiala), in timp ce restul variantelor de caroserie intra in fabricatie incepand cu 2009.
Pentru galeria foto dati click pe prima poza sau aici .
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania