© 2025 Auto.ro
Deloc surprinzator, design-ul exterior este asemanator cu cel al actualului 911 GT3, inclusiv luminile de zi si stopurile inguste. Pachetul aerodinamic specific gamei RS nu putea lipsi, iar in acest caz este compus dintr-o aripa spate uriasa, o capota cu prize de aer incorporate sau ornamente montate pe aripi, identice cu cele regasite pe GT2-ul RS.
Interiorul este exact asa cum te-ai astepta de la o masina de performanta construita pentru a cuceri orice circuit din lume. Din meniu nu lipsesc scaunele sport din fibra de carbon sau un rollcage pentru un plus de siguranta si rigiditate.
Afla pe 4tuning.ro ce ascunde noul Porsche 911 GT3 RS sub capota si cati cai transmite puntii spate modelul german.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania