rss

Noul Porsche 911 GT3 cu pachetul Touring

  1. 20/06/2021
    Vezi toate fotografiile (3)

    Un atlet de inalta performanta care nu isi arata talentul si care iubeste discretia: acesta este noul Porsche 911 GT3 cu pachetul Touring.
     A saptea editie a modelului GT de 375 kW (510 CP) poate fi comandata acum cu pachetul de echipamente extrem de popular la predecesorul sau. Acest 911 GT3 purist, cu o greutate de doar 1.418 kilograme, este livrat standard cu o cutie de viteze sport cu 6 trepte. Pentru prima data, pachetul Touring poate fi, de asemenea, combinat cu transmisia cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte, fara costuri suplimentare.
    Cea mai vizibila diferenta la exterior este lipsa eleronului spate fix al 911 GT3. Forta deportanta necesara la viteze mari este data de un spoiler spate care se extinde automat. Benzile de finisaj argintii din aluminiu anodizat lucios de pe geamurile laterale sunt o alta caracteristica distinctiva care subliniaza aspectul discret al noului model. Partea frontala este vopsita complet in culoarea exterioara. Interiorul, cu suprafete extinse din piele neagra, este deosebit de elegant si este disponibil exclusiv pentru GT3 cu pachetul Touring. Partea frontala a panoului de bord si sectiunile laterale superioare ale panourilor usilor au o reliefare speciala a suprafetei.
    Denumirea de „pachet Touring” aminteste de o varianta de echipare a modelului 911 Carrera RS din anul 1973. Inca de atunci, accentul era pus pe designul purist 911 si pe elementele unui interior clasic. Porsche a reinviat ideea in 2017 si a oferit din nou un pachet Touring pentru generatia anterioara a 911 GT3, modelul 991. De atunci, aceasta varianta a atras atentia mai ales iubitorilor de masini sport de top cu o pasiune pronuntata pentru discretie si placere de condus clasica.
    Performanta fara spectacol: detaliile exterioare si interioare
    Grila capacului din spate cu sigla „GT3 touring” cu design unic este pozitionata deasupra motorului capabil de turatii foarte ridicate. Benzile de finisare ale geamurilor laterale si tevile de esapament ale sistemului de evacuare sport sunt de culoare argintie. Cu pachetul exterior optional Touring, toate aceste elemente sunt finisate in negru satinat. Farurile au, de asemenea, o nuanta intunecata.
    911 GT3 cu pachet Touring ofera si in interior atmosfera unei masini sport clasice. Volanul, schimbatorul de viteze, capacul consolei centrale, cotierele din panourile usilor si manerele sunt acoperite cu piele neagra. Interiorul partial din piele are cusaturi negre. Pernele centrale ale scaunului sunt acoperite cu tesatura neagra, iar plafonul este, de asemenea, negru. Tetierele poarta sigla Porsche in relief. Pragurile si elementele de finisare de pe tabloul de bord si consola centrala sunt din aluminiu negru periat.
    Porsche ofera, de asemenea, aproape toate echipamentele optionale pentru 911 GT3 in combinatie cu pachetul Touring.
    Acestea includ toate culorile exterioare si ale rotilor, farurile LED cu sistemul Porsche Dynamic Light System si Porsche Dynamic Light System Plus, diverse sisteme de asistenta, franele ceramice PCCB, sistemul de ridicare a puntii fata, toate variantele de scaune, pachetul Chrono si sistemele audio.
    Porsche Design ofera, de asemenea, un ceas de mana certificat cronograf, foarte special, pentru clientii modelului 911 GT3 cu pachet Touring. Ceasul are un mecanism cu functie flyback, iar coroana evoca designul rotii vehiculului si este disponibila in sase versiuni diferite corespunzatoare configuratiei vehiculului. Rama cadranului colorata in Agate Grey Metallic se bazeaza pe finisajul vehiculului. Cadranul in sine are un finisaj negru mat, in timp ce limbile in galben luminos se potrivesc cu culoarea turometrului. Cronograful 911 GT3 cu pachetul Touring este purtat cu o curea din piele Porsche cu relief „GT3”. Cusatura decorativa neagra cu fir Porsche confera curelei un finisaj suplimentar. Cronograful este produs de fabrica proprie din Elvetia si este rezervat exclusiv proprietarilor vehiculului.
    Cu know-how din motorsport: Porsche 911 GT3
    Cu cea de-a saptea editie a acestei masini sport de inalta performanta, Porsche a transferat tehnologia de motorsport la un model de serie, mai sistematic decat oricand: suspensia fata cu osie dubla, precum si aerodinamica fara compromisuri cu eleronul spate „gat de lebada” - exclus din pachetul Touring - si difuzor frapant provin de la masina de curse de succes 911 RSR GT, iar motorul boxer cu sase cilindri de 4,0 litri, ce dezvolta 375 kW (510 CP), se bazeaza pe propulsorul lui 911 GT3 R testat cu succes in cursele de anduranta.
    In ciuda caroseriei mai late, a rotilor mai mari si a caracteristicilor tehnice suplimentare, greutatea noului GT3 este la fel cu cea a predecesorul sau. Cantareste 1.418 kg cu transmisia manuala si 1.435 kg cu transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK). Capota din plastic armat cu fibra de carbon (CFRP), geamurile din sticla usoara si jantele din aliaj forjat sunt dovezi ale accentului pus pe reducerea greutatii, la fel ca sistemul de evacuare sport, usor.
    ADN-ul de curse este exprimat in practic toate detaliile noului 911 GT3. Cabina de pilotaj este echipata cu un ecran de curse, pentru prima data: prin simpla apasare a unui buton, afisajele digitale din stanga si din dreapta turometrului central sunt reduse la informatiile esentiale privind presiunea anvelopei si a uleiului, temperatura uleiului si a lichidului de racire si nivelul de umplere al rezervorului de combustibil. 911 GT3 are, pe volan, un comutator de mod usor accesibil care faciliteaza comutarea rapida intre setarile Normale si modurile Sport si Track personalizabile.
    In Romania Porsche ofera 911 GT3 la un pret de pornire de 183.086,26 euro, inclusiv TVA si echipamente specifice tarii. Pachetul Touring poate fi acum comandat ca optiune, fara costuri suplimentare.

    Vizualizari: 784