rss

Noul Mitsubishi L200 va fi la Salonul Auto de la Geneva 2015

  1. 17/02/2015
  2. Categoria: Mitsubishi
  3. Tags: Mitsubishi
    Vezi toate fotografiile (1)

    Dupa 9 ani si  peste 1.300.000 unitati produse, cea de-a 4a generatie a pick-up-ului Mitsubishi L200 este pe cale de a fi retrasa, fiind urmata de introducerea celei de-a 5a generatii – in premiera europeana la cea de-a 85-a editie a Salonului International de la Geneva.

    Model strategic si reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, L200 a fost dezvoltat sub forma conceptului de “Ultimate Sport Utility Track” (autoutilitara sport) care introduce noi standarde de fiabilitate, rezistenta, confort interior si manevrabilitate, pentru a satisface nevoile in continua diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri. (Specificatii UE):

    Performanta
      
     Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2.4 litri (4N15), precum si rezistenta scazuta la inaintare, permit scaderea emisiilor de CO2 cu 17%, fata de modelul precedent. Noua varianta de L200 in versiunea de echipare cu noua transmisie manuala in 6 trepte, obtine un minim de emisii de CO2 de 169 g/km.

    Noul motor 4N15 genereaza 133 kw (181 CP / 430 Nm) / 113 kw (154 CP / 380 Nm) la turatii scazute si ofera suficienta putere chiar si cu bena incarcata. Noul model dispune de o noua cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte de transmisie si o noua cutie automata cu 5 rapoarte de transmisie, pentru imbunatatirea performantei, scaderea emisiilor CO2 si reducerea costurilor de intretinere.

    Design exterior

    Noul stil sportiv, pastreaza expresiva linie laterala caracteristica de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând in acelasi timp un nivel scazut al coeficientului aerodinamic in valoare de 0.40 Cx si mentinând greutatea in limite rezonabile pentru a obtine un excelent raport putere/greutate.

    Confort interior
    Nivelul zgomotului din interior este extrem de redus datorita noului motor diesel si a masurilor de insonorizare aplicate pe caroserie. In habitaclu zgomotul interior este atât de silentios incat se poate purta o conversatie normala intre pasagerii din fata si din spate chiar si când se ruleaza pe autostrada sau pe teren accidentat.

    Noul sistem de suspensie confera o calatorie lina si lipsita de vibratii.

    Pasul semnificativ realizat la nivelul calitatii percepute la interior, combinat cu scaunele ce asigura un plus de relaxare in pozitia de condus, confortul sporit pe parcursul calatoriei, si noile dotari, toate sunt menite sa ofere o experienta placuta si relaxanta pe toata durata calatoriei cu noul model.

    Un plus de comoditate oferit de ingeniosul sistem de acces in habitaclu, prin modalitatea speciala a deschiderii portierelor, in exterior, disponibil pe versiunea Club Cab.
    Cresterea spatiului interior, dispunând in acelasi timp si de o lungime competitiva a benei.

    Manevrabilitate superioara
    Noul model L200 ofera o manevrabilitate sporita datorita schimbarii rapoartelor de transmisie mai rapid decat inainte. In acelasi timp, pastreaza cea mai restrânsa raza de bracaj de 5.9 m din segmentul sau.

    Rezistenta

    Utilizând know-how-ul dobândit la nivel global de catre predecesorul sau, fiabilitatea si rezistenta noului L200 au fost imbunatatite simtitor, datorita modului de proiectare, prin rafinarea si consolidarea structurii caroseriei si prin cresterea cu 7% a rezistentei la torsiune a sasiului pentru a rezista conditiilor de exploatare severe.

    Reducerea costurilor de intretinere, prin cresterea intervalului de schimb al uleiului de motor de la 15.000 km la 20.000 km, cresterea intervalului de schimb al lichidului de racire de la 60.000 km la 180.000 km, intervalul de schimb ulei transmisie automata fiind acum nelimitat, tratament anticoroziv imbunatatit, si altele.

    Siguranta

    Siguranta pro-activa imbunatatita prin:
    o    SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II (w/low gear) – care acum ofera o stabilitate mai buna in curbe chiar si pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectarii celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
    o    Noul sasiu este cu 7% mai rigid fata de precedentul model;
    o    Sistem de suspensie imbunatatit;
    o    Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistata la tractarea unei remorci (TSA), asistenta la pornirea din rampa (HSA);
    o    Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED si proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai buna pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa.

    Siguranta pasiva sporita prin dezvoltarea noii caroserii RISE patentata de catre MMC, echiparea cu 7 airbag-uri (fata, laterale, cortina, si pentru genunchii soferului,) si altele.

    Noi dotari disponibile:

    o    Camera video pentru mers in marsalier;
    o    Sistem de operare fara cheie cu buton de pornire / oprire motor;
    o    Pilot automat cu limitator de viteza adaptiv;
    o    Aer conditionat automat dual;
    o    Padele pentru schimbarea treptelor de viteza montate pe volan;
    o    Posibilitatea ajustarii volanului pe inaltime si adâncime;
    o    Nou sistem audio digital;
    o    Port USB, etc

    Noul model L200, construit de catre Mitsubishi Motors Thailanda, pentru toate pietele globale, va fi lansat in Europa, in vara acestui an (2015), fiind disponibil in ambele tipuri de caroserii Club Cab si Double Cab

    Vizualizari: 2416