© 2025 Auto.ro
Uriasa limuzina cu o lungime de 6.5 metri de la Mercedes a primit aceleasi imbunatatiri pe care le-a primit si S-Class-ul standard in urma cu ceva timp. Asta inseamna o noua grila frontala, cu lamele verticale, jante cu diametrul de 20 de inch, iar caroseria poate fi finisata in doua nuante.
Interiorul este fara indoiala piesa de rezistenta a noului Mercedes-Maybach S650 Pullman. In spate, pentru ca aceasta este o masina in care sa fii condus de colo colo de catre un sofer, regasim doua scaune VIP individuale si 2 normale, puse fata in fata, frigider pentru racirea sampaniei, geam despartitor actionat electric, un sistem audio inovator, perne si cam tot ce-ti poate trece prin cap.
Propulsorul V12 twin-turbo de 6.3 litri a primit la randul lui cateva imbunatatiri, astfel ca acum dezvolta 630 de cai putere si 1.000 Nm cuplu. Asta inseamna ca repriza 0-100 de km/h dureaza doar 6.5 secunde.
Citeste mai multe pe 4tuning.ro
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania