rss

Noua identitate de marca Dacia

  1. 18/06/2022
    Vezi toate fotografiile (4)

    Dupa ce si-a facut aparitia, la jumatatea anului 2021, pe suporturile de comunicare iar apoi, de la inceputul anului 2022, in reteaua de showroom-uri, a venit randul gamei de vehicule sa adopte noua identitate a marcii Dacia. Dincolo de schimbarile de design, aceasta noua identitate reflecta angajamentele de viitor ale Dacia, punand in evidenta valorile pe care s-a construit succesul marcii. 
    Modelele cu noua identitate vizuala pot fi comandate incepand din 16 iunie. Primele livrari sunt prevazute la finele anului 2022.
    Noua identitate vizuala Dacia isi face aparitia pe toate modelele marcii
    Veritabil simbol al noii sale identitati vizuale, emblema „Dacia Link” se regaseste de acum pe toate modelele marcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale carui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adopta culoarea alba.
    Compusa din literele D si C stilizate, legate intre ele asemenea elementelor unui lant, noua emblema evoca in acelasi timp robustete si simplitate. Denumita „Dacia Link”, aceasta sigla este usor vizibila de la distanta, fiind prezenta in plus pe jantele tuturor modelelor. 
    O alta schimbare imediat vizibila o constituie aparitia logotipului in partea din spate a tuturor modelelor, precum si pe volanul acestora.
    Introducerea noii identitati este insotita de aparitia noii nuante "Gris Megalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protectie fata si spate, precum si pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring si Duster. 
    Denis Le Vot, Director General Dacia:
    "Prezentarea noii identitati vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezinta cel de-al treilea si ultimul capitol al strategiei lansate in urma cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflecta valorile noastre - simplitate, robustete, spirit autentic– sub o forma mai afirmata si mai moderna. Noua identitate reprezinta un impuls vizibil pentru Dacia in indeplinirea ambitiilor sale”.
    Acelasi ADN, un nou impuls
    In decurs de numai cateva luni, Dacia si-a reinnoit gama si a completat-o cu doua modele inedite: Spring 100% electric si Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C.
    Introducerea noii identitati vizuale incununeaza acest efort de reinnoire. Dacia s-a schimbat asadar in profunzime, dar a ramas atasata valorilor sale esentiale.
    Pentru Dacia, „esential” inseamna sa ofere vehicule care sa raspunda nevoilor reale ale clientilor. Pe scurt : vehicule robuste si fiabile, cu un grad ridicat de polivalenta, care sa permita utilizarea lor atat pentru traseele de zi cu zi cat si pentru incursiunile in aer liber. O noua culoare de caroserie, „Lichen Kaki”, isi face de altfel aparitia tocmai pentru a sublinia apropierea marcii de natura.
    Dacia este promotoarea unei abordari rationale a modului in care vehiculele sunt utilizate de clienti. Aceasta se traduce prin abandonarea treptata a elementelor cromate sau a materialelor din piele naturala.
    Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunarii Generale din 23 aprilie 2021. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marca a grupului ale carei vehicule vor avea viteza maxima limitata la 180 km/h.
    "Introducerea noii identitati vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorita contributiei tuturor meseriilor, Dacia se innoieste pastrandu-si in acelasi timp ADN-ul. Aceasta evolutie ne permite sa demonstram ca vehiculele noastre pot fi „cool”, oferind totodata ceea ce este esential pentru clienti”
    Lionel Jaillet, Director Performanta Produs Dacia
    "Noul logotip exprima caracterul esential al marcii. Totodata, sigla „Dacia Link”, inspirata din universul mecanic, evoca simplitate, robustete si conexiune, fiind astfel un simbol puternic al comunitatii clientilor Dacia."
    David Durand, Director Design Dacia
    "Dacia evolueaza odata cu timpurile iar imaginea sa devine tot mai moderna. Modelele sale, polivalente si robuste, dotate cu echipamente ingenioase si adaptate iesirilor in aer liber, se adreseaza clientilor pragmatici care sunt in cautarea unor vehicule economice si ecologice. Noua identitate vizuala reflecta aceste mesaje si aduce un plus de atractivitate marcii Dacia, aflate la un nou inceput!"
    Lionel Jaillet, Director Performanta Produs Dacia
    O schimbare simultana pe toate modelele
    Introducerea noii identitati de marca are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Incepand cu data de 16 iunie, clientii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuala. 
    Prezentarea oficiala a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, in octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile in reteaua Dacia inainte de sfarsitul anului.

    Vizualizari: 346