GM doreste ca marca sa de lux sa capete cat mai repede posibil valente globale, ceea ce inseamna ca, in curand, vom asista la o adevarata cursa contra-cronometru de completare a zonei inferioare a gamei de modele.
Primul care va fi inlocuit va fi
Cadillac BLS, insa toti ochii sunt atintiti in aceste momente pe mult-trambitatul rival al lui
BMW Serie 1, ce va debuta pe piata in 2011.
Cateva cuvinte insa depre BLS pentru inceput, masina care va disparea de pe piata in 2010, urmand a fi inlocuita de un model “low-cost” construit pe arhitectura tehnica
Epsilon II ce va fi fabricat in SUA sau Mexic.
Acesta va fi primul produs Cadillac de talie globala, ce va fi urmat in 2010 de cross-over-ul mediu
BRX (de asemenea fabricat in Mexic) si de inlocuitorul lui
STS.
In 2011 vom asista la lansarea noii generatii
SRX si a viitorului Escalade, dar cea mai importanta noutate a acelui an va fi cu siguranta rivalul lui Serie 1, ce va fi botezat
ATS si va fi construit pe platforma tehnica cu tractiune spate
Alpha.
Aceasta arhitectura tehnica (la constructia careia a participat din plin si
Holden) a folosit mai intai conceptului Torana in 2004 si este inca in faza de dezvoltare, dar suntem convinsi ca, in trei ani, va fi in cea mai buna “forma fizica” in meciul cu cel mai mic BMW...