rss

Noi strategii la Wolfsburg: Volkswagen, marca premium!

  1. 07/02/2007
  2. Tags: Martin Winterkorn, Volkswagen
    Vezi toate fotografiile (3)
    Presedintele Volkswagen, Martin Winterkorn, a vorbit, intr-un interviu acordat Automotive News, despre noua strategie a producatorului din Wolfsburg. Germanii vor sa se indeparteze de ideea de producator de masa si sa devina o marca premium, axata pe nise de piata.

    Tot acest proces este greoi, fiind necesara redesenarea si repozitionarea unor modele, ceea ce poate micsora profiturile companiei.

    Noua directie este total diferita de cea gandita de fostul boss, Bernd Pischetsrieder, care dorea sa lanseze zece modele diferite pana in 2008, printre care Scirocco, noul Passat sau Tiguan.

    Winterkorn a oprit cateva proiecte, delegandu-l pe designerul-sef da’ Silva sa redeseneze mai toate modelele Volkswagen.

    Cand vor fi gata, acestea vor concura cu jucatorii premium de pe piata, cum ar fi Mercedes-Benz.

    Strategia nu este vazuta cu ochi buni de catre analisti, mai ales ca Volkswagen a mai incercat aceasta abordare cu Phaeton si n-a obtinut rezultatele scontate.

    Ei se tem ca transformarea brandului va costa enorm, profitul estimat de 5,1 miliarde de euro pentru 2008 fiind nerealist.

    Pe de alta parte, modelele de nisa (Iroc si Tiguan) au fost primite cu entuziasm de catre piata, ceea ce este un semn bun. Oricum, se stie, cine nu risca nici nu are cum sa castige…
    Vizualizari: 1316