© 2025 Auto.ro
Romania sta foarte prost la capitolul piste pentru biciclete, o alternativa care s-ar dovedi numai buna pentru evitarea traficului infernal din orase, mai ales din Bucuresti.
De cealalta parte a baricadei avem Olanda, o tara cu o populatie de aproximativ 17 milioane de locuitori, care se plimba cat e ziua de lunga cu cele peste 13 milioane de biciclete pe nu mai putin de 35.000 de kilometri de piste special destinate acestora.
Pentru a reduce si mai mult accidentele in care sunt implicati biciclistii, se va inaugura in 2019 o pista incalzita si racita, lunga de 17 kilometri. Aceasta va fi construita intr-o rezervatie naturala si va lega orasele Wageningen si Arnhem, micsorand astfel distanta dintre cele doua cu 600 de metri.
Detaliile despre cea mai lunga pista de acest tip din Europa sunt deocamdata putine, insa o publicatie olandeza sustine ca in constructia ei va fi folosit un asfalt special, capabil sa absoarba caldura din timpul verii si sa o elimine progresiv pe timpul iernii.
In plus, pentru ca absoarbe caldura toropitoare, suprafata de rulare va fi mai racoroasa pe timpul verii.
Citeste mai multe pe 4tuning.ro
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania