© 2025 Auto.ro
		
		
RS6-le de serie, beneficiar al unui V10 turbo de 580 CP (preluat de pe Gallardo), este mai mult decat in masura sa surprinda cateva supercar-uri.
Dar se pare ca specialistii de la MTM n-au fost convinsi de modelul de fabrica, drept urmare au intervenit in forta.
Au inceput cu electronica motorului, prin modificarea careia au obtinut 656 CP. Sistemul de evacuare special proiectat pentru RS6 este responsabil pentru restul cailor pana la 702.
Performantele sunt de-a dreptul indecente, mai ales daca ne raportam la marimile bolidului: 0-100 km/h trece in doar 3,9 secunde, fata de 4,6 in trecut.
Pe langa modificarile amintite, versiunea MTM mai primeste o serie de elemente de caroserie din fibra de carbon, un sistem de franare intarit, amortizoare mai tari si jante de 21 de toli.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania