© 2025 Auto.ro
		
		Din pacate, pentru toate persoanele implicate, sau, cel putin interesate de lumea automobilelor, recesiunea economica nu inseamna numai taierea productiei, disponibilizari sau faliment. Aceasta inseamna de asemnea, ca producatorii auto trebuie sa isi ajusteze planurile, inclusiv sa se retraga de la saloanele auto care de obicei necesita o investitie substantiala, pe care majoritatea nu si-o pot permite pe timp de recesiune.
Mitsubishi este unul dintre primii constructori auto care a anuntat ca nu va participa la Salonul Auto de la Frankfurt, ce va avea loc in luna septembrie.
Mitsubishi spune ca se va concentra asupra unui singur eveniment de acest gen, ceea ce inseamana ca noutatile constructorului vor fi dezvaluite la Salonul Auto de la Geneva. Compania va prezenta o versiune sportiva a conceptului i MiEV Sport Air.
Compania japoneza a declarat recent ca nu va incepe productia la platforma Russian construita cu PSA Peugeot-Citoen, motivand decizia pe fondul cererii scazute. ”Mitsubishi vorbeste aici de o intarziere de aproximativ 5 luni pentru inceperea productiei de SUV-uri” a declarat purtatorul de cuvant al PSA. 
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania