rss

Mitsubishi incheie cu succes campania On Your Mark

  1. 08/01/2009

Pe parcursul ultimelor saptamani, 34 de autoturisme noi Mitsubishi au fost livrate castigatorilor campaniei “On Your Mark” , initiata de constructorul de autoturisme Mitsubishi. Incepand cu data de 29 noiembrie, cetateni din 12 tari europene si-au primit premiul. Peste 48.000 de persoane s-au inscris in concurs ceea ce face din aceasta competitie una dintre cele mai mari de acest fel.

“On Your Mark” a fost a campanie unica care a combinat cu succes instrumente de comunicare precum marketing viral, publicitate online, print, outdoor si PR. Campania a debutat printr-un joc viral japonez care facea referire la originile japoneze ale brandului Mitsubishi. In cea de a doua faza, pentru a sustine campania, au fost combinate mijloace de promovare online, print, outdoor si PR. Scopul campaniei a fost acela de a creste notorietatea brandului Mitsubishi. “Mii de oameni au folosit logo-ul nostru in moduri creative, in acelasi timp castigand mai multe informatii despre companie si despre noile noastre modele de masini” a declarat Willem Verschuur, General Manager Marketing Europe.

Prin crearea unui marcaj folosind logo-ul Mitsubishi in locatii originale si apoi incarcarea imaginilor pe un website, concurentii puteau castiga un nou Lancer Sportsback sau un nou model Colt. 48.000 de oameni au plasat marcajul pe o harta interactiva iar 6000 de persoane au incarcat o imagine foto sau video cu marcajul lor . Pe data de 29 noiembrie primii 28 de norocosi, selectati de un juriu, si-au primit premiile. In Olanda, Grecia, Bulgaria si Romania masinile au fost livrate de catre un elicopter. Alte livrari spectaculoase au fost organizate in Essen( Germania), portul din Antwerp (Belgia) si o petrecere pe plaja in Cipru.




Vizualizari: 615