© 2025 Auto.ro
Din cate se aude, un lot experimental va iesi pe portile fabricii din Munchen in mai, insa prezentarea oficiala va avea loc abia anul viitor, la Geneva.
Gama MINI are si in momentul de fata o versiune diesel (1,6 litri cu 110 CP) de origine Peugeot, dupa ce in trecut a fost folosit un propulsor Toyota de 1.400 cmc si 75 CP. Desi ambele sunt motoare bune in clasa lor, nici unul n-a oglindit prea bine pretentiile sportive ale marcii britanice, de aici si intentia bavarezilor de a imbunatati situatia.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania