© 2025 Auto.ro
Ajunsa in cuibul mult mai sigur al chinezilor de la SAIC, marca britanica a inceput de ceva vreme sa dea primele semne de revenire, 80% din cele 500 de unitati ale recent lansatei editii limitate TF gasindu-si clienti in Marea Britanie.
Lucrurile trebuie sa devina insa mult mai serioase decat atat, iar patronii asiatici au planuri mari incepand cu 2010: trei modele noi, primul dintre ele bazat pe Roewe 550.
Actiunea se va incinge asadar la fabrica de la Longbridge imediat ce TF-urile din editia limitata vor fi terminate, pe tot parcursul anului 2009 uzina urmand a produce versiuni entry-level ale acestui roadster, pozitionate ca pret sub rivala Mazda MX-5.
Din 2010 insa, muncitorii britanici vor avea de lucru si cu versiunea MG a lui Roewe 550 (in fapt, un Roewe 550 cu logo-urile MG), ce va fi urmat de un hatch rival pentru Ford Focus si de un mini concurent cu Ford Ka si FIAT 500.
Mai tarziu, SAIC si MG ar putea dezvolta si un urmas al batranului TF, care ar putea mai mult noroc decat actualul model in ceea ce priveste exportul pe piete inca neexploatate (de exemplu, cea americana).
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania