Asa dupa cum 
auto.ro va informa inca de vineri, parteneriatul dintre 
Mercedes-Benz si 
McLaren va inceta in 2009, odata cu finalul productiei lui 
SLR, fiecare dintre cele doua companii urmand sa-si construiasca propriile modele conform propriilor 
filozofii. 
In timp ce 
britanicii vor pune la punct un
 urmas adevarat al legendarului F1  – motor central-spate de cel putin 550 CP, atasat unei constructii usoare –, cei din 
Stuttgart se vor pregati sa-i dea replica lui 
911 Turbo in segmentul 
GT-urilor ultaperformante prin 
SLC, un coupe cu usi de tip 
gullwing despre care tocmai am aflat lucruri noi. 
Masina – ce va fi oferita si in versiune 
cabrio – isi va face debutul la 
Salonul Auto de la Geneva din 2010 (
roadster-ul va sosi un an mai tarziu) si va fi fabricata pana in 2013 in maximum 12.000 de exemplare (6.000 de unitati din versiunea 
coupe, 6.000 din roadster), la un pret de pornire mai mult decat decent pentru acest segment: 150.000 de euro. 
SLC/Gullwing va fi mai mic ca dimensiuni decat SLR si sensibil mai usor, gratie unei noi 
tehnologii avansate de constructie a sasiurilor din 
aluminiu de tip 
spaceframe, ce le va permite inginerilor sa obtina o masa proprie de maximum 1650 kg. 
Mai mult decat atat, kilogramele vor fi distribuite aproape ideal intre cele doua punti – 52% pe cea din fata, 48% pe cea din spate – astfel incat masina sa dovedeasca o 
tinuta de drum de exceptie.
Ca si design, SLC/Gullwing ne va aminti din mai toate pozitiile de 
SL, insa nu si atunci cand vor fi deschise usile sau vom incepe sa ii puricam caroseria componenta cu componenta: farurile, lampile stop cu tehnologie 
LED, 
eleronul posterior si multitudinea de elemente aerodinamice vor avea un design unic. 
Sub aceasta “coaja” aparent familiara, nemtii vor monta o versiune upgradata a 
V8-ului 
AMG de 6,2 litri, ce va dezvolta in jur de 550 CP si 603 Nm. Gratie acestor cifre (si a constructiei usoare), masina va ajunge la 100 km/h in numai 3,8 secunde si la o 
viteza maxima de 300 km/h, in conditiile in care consumul, spera constructorii sai, se va limita la o medie de 14 litri/100 km. Trebuia sa mentioneze si asta...