© 2025 Auto.ro
Acesta a fost dezvoltat tinandu-se cont de statisticile care spun ca oboseala la volan naste mai multe accidente anual decat soferii aflati sub influenta bauturilor alcoolice.
Cam o patrime din totalul coliziunilor fatale sunt cauzate de atipirea la volan si nu-i de mirare, caci dupa patru ore de condus timpul de reactie al soferului este deja dublu, iar dupa inca 4 ore creste exponential.
Aici intervine Attention Assist, care monitorizeaza felul in care soferul actioneaza directia, pedalierul si semnalizatoarele, iar pe baza informatiilor obtinute determina cat de obosit este conducatorul auto.
Daca verdictul este ingrijorator, il atentioneaza prin semnale sonore si vizuale ca ar fi timpul sa predea stafeta sau sa se odihneasca.
Presa mondiala inca mai speculeaza care va fi primul model cu Attention Assist, dar cel mai bun candidat pare sa fie noul E-Klasse, programat sa-si faca debutul in viitorul apropiat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania