Mercedes DiesOtto: informatii noi
- 25/07/2007
-
Tags:
Diesotto, Mercedes
Vezi toate fotografiile (1)
Ieri va prezentam cateva date despre un
motor inedit dezvoltat de inginerii
Mercedes, ce combina
avantajele unui motor pe benzina (precum
emisiile poluante reduse) cu cele ale unui
motor pe motorina (precum
cuplul mare si
consumul mic).
Botezat
Diesotto, acesta este similar cu propulsorul
GCI al lui
VW, insa are avantajul ca nu foloseste
combustibil sintetic ci benzina normala. Iata cateva date noi.
Motorul celor din Stuttgart are o configuratie cu
patru cilindri in linie si o cilindree de
1,8 litri si, multumita noii tehnologii, este capabil sa furnizeze nu mai putin de
238 CP si 400 Nm (cam cat un
motor V6 pe benzina, de aproximativ
trei litri cilindree)!
El a fost deja montat sub capota unui
S-Klasse, masina inregistrand pe durata testelor un
consum mediu de numai 6l/100 km.
Inginerii germani nu se vor multumi insa doar cu aceasta performanta in materie de
economie de combustibil, planuind sa-l imperecheze pe DiesOtto cu un
motor electric, ce va avea rol de
starter si va fi atasat la
volanta. A spus cineva DiesOtto V8?