© 2025 Auto.ro
		
		
Recent, s-a zvonit ca fabricantul din Stuttgart se gandeste sa il redenumeasca pe CLK astfel incat sa reflecte influentele de design ale lui E-Klasse. 
Ei bine, aceste “susoteli” tocmai au inceput sa vuiasca precum o stire de ultima ora in momentul in care Mercedes a eliberat primele imagini ale lui ConceptFASCINATION – un shooting brake ce pare sa anunte la Paris atat liniile de design ale viitorului E-Klasse, cat si pe cele ale lui CLK. Sau, poate “ELK”?
Oricum ar fi, trebuie spus ca acest combi cu doua usi nu arata rau deloc si, daca Mercedes a avut curajul sa lanseze un coupe cu patru usi – care, in final, s-a dovedit a fi una din cele mai bune decizii din istoria recenta –, n-ar fi rau sa ne mai rasfete cu o ciudatenie pe care, spre deosebire de R-Klasse, chiar am cumpara-o. 
Revenind la cazul CLK-E-Klasse, este destul de evident ca acest ConceptFASCINATION este foarte asemanator, cel putin din fata, atat cu randarile pe computer ce ni l-au infatisat pe CLK, cat si cu cele care prezentau “avant-la-lettre” sedanul de clasa mare Mercedes.
Cele patru faruri rectangulare sunt practic marul discordiei, fiind comune amandorura; totusi, si “chestiile nevazute” sunt cel putin la fel de importante: se spune ca acest interesant combi are la baza o platforma tehnica ce va fi folosita initial de viitorul E-Klasse, urmand ca mai apoi sa deserveasca si urmasului actualului CLK – ce va primi numele (sau ceva apropiat) de “E-Klasse Coupe”.  
Pe de alta parte, interiorul lui ConceptFASCINATION nu prea are legatura cu nimic: patru scaune individuale sunt despartite de un tunel inalt ce “alearga” intre consola centrala si limita superioara a portbagajului, care, la randul sau, propune un spatiu de depozitare imens. 
In schimb, sub capota isi va face aparitia diesel-ul BlueTec de 2,2 litri, cu tehnologie AdBlue, capabil de 204 CP, ce va fi prezent pe majoritatea modelelor Mercedes in anii ce vor urma.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania