Vezi toate fotografiile (2)
Modificarea unor masini deja modificate a ajuns o obisnuinta in atelierele celui mai important
tuner neoficial Mercedes, mai ales cand subiectele supuse programelor de imbunatatire a performantelor provin de la (odinioara) rivalul AMG.
Ultimul model supus nebuniei celor din Bottrop a fost asadar
CLS 63 AMG, in stare acum sa sara binisor de
300 km/h.
Numit
B63S, tuningul are la baza binecunoscutul propulsor V8 de 6,2 litri produs de catre cei din Affalterbach, care, prin intermediul unui nou management electronic si al unui filtru sport special, ajunge sa dezvolte
550 CP si 650 Nm – cu 36 CP si 20 Nm mai mult decat in serie.
Rezulta o crestere inevitabila a performantelor dinamice: sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza cu 0,2 secunde mai putin (4,3 in loc de 4,5 secunde), iar viteza maxima, desi departe de cea a incredibilului Rocket, atinge
330 km/h (275 km/h cu limitator).
Clientii vor aprecia insa si o imbunatatire considerabila a c
apacitatilor dinamice ale trenului de rulare , aduse de prezenta unor frane cu discuri de 380 mm (optional, se pot comanda unele ceramice) si etrieri cu 12 pistonase pe fata (355 mm si etrieri cu sase pistonase pe spate), a unui modul special pentru sistemul ABC (ce coboara garda la sol cu
20 de mm), a unor bare stabilizatoare sport dezvoltate chiar de Brabus si, nu in ultimul rand, a unui set de jante din aliaj usor cu design inconfundabil, ce pot avea chiar si un diametru de 23 de inch.
Bineinteles, intregul arsenal tehnologic este insotit de un program unic de customizare a interiorului (nu lipsesc pielea ultrafina, insertiile din fibra de carbon si logo-urile Brabus iluminate), macar din acest punct de vedere razboiul “rece” fiind castigat clar de
tabara din Bottrop.