rss

Mai puternic, mai exact, mai sportiv: noul Macan

  1. 01/08/2021
    Vezi toate fotografiile (3)

    Porsche lanseaza noul Macan cu performante sporite, un design mai clar si un nou concept de operare. Toate cele trei versiuni disponibile au o putere mult mai mare decat predecesoarele lor. 
    Varful sportiv al gamei de succes a SUV-urilor este, din nou, Macan GTS. Motorul sau V6 biturbo de 2,9 litri ofera acum 324 kW (440 CP) - o crestere de 44 kW (60 CP). Capacitatea de reactie si livrare de putere tipica masinilor Porsche GTS garanteaza un sprint de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde, cand este echipat cu pachetul Sport Chrono, si o viteza maxima de 272 km/h. Macan S este acum echipat si cu un motor V6 biturbo de 2,9 litri care produce cu 20 kW (26 CP) mai multa putere decat inainte, avand 280 kW (380 CP). Aceasta propulseaza vehiculul de pe loc la 100 km/h in 4,6 secunde, permitand o viteza maxima de 259 km/h. Un nou motor cu patru cilindri cu turbocompresor, de 195 kW (265 CP), serveste drept punct de intrare in lumea Macan. Sprintul standard de la 0 la 100 km/h este realizat in 6,2 secunde, iar viteza maxima este de 232 km/h. Toate motoarele sunt cuplate la transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu sapte trepte si la sistemul de tractiune integrala Porsche Traction Management (PTM).
    Sasiu optimizat - noua suspensie pneumatica sport pentru GTS
    Noile modele Macan ofera, de asemenea, o variabilitate mai mare a suspensiei, asigurand un echilibru intre confortul maxim al suspensiei si performantele dinamice ale masinilor sport. Șasiul a fost, si el, optimizat: Macan raspunde acum cu o mai mare sensibilitate si mai direct la situatia de conducere si la conditiile de drum, oferind soferului un feedback si mai bun prin intermediul volanului. În acest scop, caracteristicile unor elemente precum Porsche Active Suspension Management (PASM) au fost adaptate special pentru acest model. PASM regleaza activ si continuu forta de amortizare individual pentru fiecare roata. PASM este disponibil ca optiune pentru Macan si este standard pentru modelele S si GTS.
    Macan GTS se diferentiaza acum de celelalte derivate chiar mai mult decat inainte, suspensia pneumatica sport acum in standard coborand caroseria cu 10 milimetri. Avantajele dinamice ale noului GTS se datoreaza mai ales faptului ca suspensia pneumatica este cu 10% mai rigida pe puntea fata si cu 15% mai ferma pe puntea spate, comparativ cu generatia precedenta. Pachetul optional GTS Sport mareste si mai mult potentialul dinamic al masinii, cu roti cu design GT de 21 inch cu anvelope performante, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) si pachetul Sport Chrono.
    Un design mai clar, cu accent pe sportivitate
    Porsche a rafinat si mai mult imaginea SUV-ului sau compact cu o serie de modificari specifice. Partea frontala reproiectata, cu o incrustare in culoarea exterioara, subliniaza latimea Macan, facandu-l si mai impunator. Pe noul GTS, centrul sectiunii frontale, precum si alte elemente sunt finisate in negru. Partea din spate este acum rotunjita spre drum de un difuzor cu un design tehnic special. Aici si in partea din fata apare acum o noua structura 3D, care este, de asemenea, disponibila optional pentru lamelele laterale ale masinii. Farurile cu LED-uri cu sistemul Porsche Dynamic Light System (PDLS) si oglinzile exterioare Sport Design sunt acum standard pe toate modelele.
    Un total de 14 culori sunt disponibile pentru noul Macan, inclusiv noile culori Papaya Metallic si Gentian Blue Metallic, precum si Python Green pentru Macan GTS cu pachetul GTS Sport. Cu optiunile sale Individual Colour si Paint To Sample, Porsche Exclusive Manufaktur extinde semnificativ libertatea de configurare pentru Macan. Rotile mai mari sunt, de asemenea, standard: acum sunt de cel putin 19 inci pentru Macan, 20 inci pentru Macan S si 21 inci pentru Macan GTS. Șapte noi modele de roti au fost, de asemenea, adaugate gamei.
    Noua consola centrala cu suprafata tactila
    Noul Porsche Macan ofera un interior substantial imbunatatit, cu o consola centrala moderna si eleganta. Noul sau concept de operare, care foloseste suprafete tactile in loc de butoane, aduce o structura clara in cabina. O noua maneta a selectorului, mai scurta, se afla in centrul modulului de control clar organizat. Ceasul analogic din partea de sus a tabloului de bord este acum echipament standard. O serie de tapiterii din piele si pachete de cusaturi contrastante in Gentian Blue, Papaya sau Crayon sunt disponibile optional pentru a adauga noi culori la interior. Macan continua sa ofere standard multe functii si servicii online. Acestea pot fi controlate prin intermediul afisajului tactil Full HD de 10,9 inci al Porsche Communication Management sau prin intermediul comenzilor vocale. Macan adopta noile volane multifunctionale si GT Sport de pe 911.
    Pe langa avantajele dinamice si accentele negre de la exterior, pachetul GTS Sport disponibil doar pentru modelul de top contine si echipamente specifice si exclusive pentru interior. Acesta include scaune sport cu reglaje pe 18 directii, pachetul interior Carbon, tapiteria Race-Tex cu elemente extinse din piele, diverse articole cu cusaturi de contrast si inscriptionare GTS in Python Green.
    Popularul model entry-level - disponibil la comanda acum
    Macan, cu cele 600.000 de livrari la nivel mondial de la lansarea sa pe piata in 2014, are un rol special la Porsche: aproximativ 80% dintre cumparatorii Macan sunt clienti noi ai Porsche. În plus, proportia femeilor care cumpara Macan a crescut constant in ultimii ani si este cea mai mare din toate liniile de produse Porsche. În China, cea mai mare piata pentru Macan, putin sub 60% dintre cumparatori sunt femei. Noile modele Macan sunt disponibile pentru comanda acum si vor fi livrate in Europa de la inceputul lunii octombrie 2021. În Romania, preturile incep de la 65.853,41 euro pentru Macan, 74.765,32 euro pentru Macan S si 91.426,51 euro pentru Macan GTS, inclusiv TVA si echipamente specifice tarii.

    Vizualizari: 818