rss

Mai distinctive si dinamice ca oricand: noile modele Porsche 911 GTS

  1. 04/07/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    La aproape un an si jumatate dupa lansarea pe piata a modelului 992, gama 911 se extinde cu modelele sportive GTS. 
    In urma cu doisprezece ani, Porsche prezenta prima versiune GTS a modelului 911. Acum, este lansata o noua generatie a popularului model de masina sport - mai puternica si mai distinctiva din punct de vedere vizual si cu o dinamica de conducere mai buna decat oricand. Motorul sau boxer cu sase cilindri ofera 353 kW (480 CP), ceea ce reprezinta 22 kW (30 CP) mai mult decat actualul 911 Carrera S si precedentul 911 GTS.
    Cinci variante de modele sunt acum disponibile la preturi incepand de la 147.764,68 euro .
    • 911 Carrera GTS cu tractiune spate, in versiunile Coupe si Cabriolet
    • 911 Carrera 4 GTS cu tractiune integrala, in versiunile Coupe si Cabriolet
    • 911 Targa 4 GTS cu tractiune integrala
    O transmisie Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu opt trepte sau una manuala cu sapte trepte, precum si o suspensie specifica GTS cu Porsche Active Suspension Management (PASM) si sistemul de franare performant de la 911 Turbo asigura transmiterea superioara a fortelor longitudinale si laterale. Dinamica de conducere va fi imbunatatita si mai mult cu pachetul Lightweight Design, care va fi disponibil pentru prima data pe GTS si va permite o masa redusa cu 25 de kilograme.
    Aspectul sportiv discret al noilor modele prezinta elemente de caroserie negre contrastante si zone intunecate ale farurilor. Negrul este, de asemenea, culoarea dominanta a interiorului. Multe elemente realizate din microfibra Race-Tex creeaza o ambianta dinamica si eleganta. Cea mai recenta generatie de Porsche Communication Management (PCM) aduce numeroase imbunatatiri in functionare si conectivitate.
    Tehnologie: suspensie personalizata si sistem de evacuare sport unic
    Motorul turboalimentat de trei litri cu sase cilindri dispusi orizontal din noul 911 GTS ofera 353 kW (480 CP). Cuplul maxim este de 570 Nm, o crestere de 20 Nm fata de predecesorul sau. Sprintul de la zero la 100 km/h dureaza doar 3,3 secunde in 911 Carrera 4 GTS Coupe cu transmisie Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu opt trepte: cu trei zecimi mai rapid decat predecesorul sau. O transmisie manuala cu sapte trepte, cu o cursa deosebit de scurta, este disponibila pentru toate modelele 911 GTS ca alternativa la PDK.
    Suspensia, derivata de la 911 Turbo si modificata pentru GTS, indeplineste cerinte de performanta exigente. Datorita Porsche Active Suspension Management (PASM) disponibila standard, amortizoarele raspund fulgerator schimbarilor dinamice. In Coupe si Cabriolet, PASM este de asemenea standard, impreuna cu sasiul sport coborat cu 10 milimetri. Conceptul arcurilor ajutatoare din spate provine din modelele Turbo: arcurile principale sunt sub tensiune in toate conditiile de conducere. Revenirea ramane aceeasi. Sasiul 911 Targa 4 S cu PASM este utilizat pentru 911 Targa 4 GTS.
    Inginerii au ajustat, de asemenea, performantele de oprire pentru a se potrivi cu performantele sporite ale GTS, care foloseste sistemul de franare de inalta performanta de la 911 Turbo. Jantele din aliaj de 20 inch (fata) si 21 inch (spate) negre, cu blocare centrala, sunt de la 911 Turbo. Sistemul de evacuare sport standard este responsabil pentru o coloana sonora si mai guturala, datorita setarii sale specifice GTS si omiterii unor izolatii interioare.
    Exterior: numeroase accente negru lucios sau satinat
    O multitudine de detalii exterioare negre sau intunecate sunt caracteristice 911 GTS. Pe 911 Targa 4 GTS, acestea includ si rama definitorie pentru model si inscriptia Targa. Elementele suplimentare vopsite negru satinat includ buza spoilerului, jantele din aliaj cu blocare centrala, lamelele capacului motorului si inscriptia GTS de pe usile si de pe spatele masinii. Pachetul exterior la care acestea si alte detalii sunt executate in negru lucios, poate fi ales ca optiune.
    Toate modelele 911 GTS dispun de pachetul Sport Design, cu finisaje distincte pentru fata, spate si pragurile laterale. Ramele farurilor si lumina de zi sunt intunecate, iar masina este echipata cu faruri LED standard cu Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Stopurile sunt specifice modelelor GTS.
    Pachet Lightweight Design: mai usor, mai multa forta deportanta
    Dinamica conducerii este imbunatatita si mai mult cu pachetul Lightweight Design, care va fi disponibil pentru prima data pe un GTS . Pana la 25 kg vor fi economisite de scaunele din plastic armat cu fibra de carbon mai usoara (CFRP), sticla usoara pentru geamurile laterale si spate si bateria usoara. Scaunele din spate sunt demontate. Alte imbunatatiri ale performantei includ directia pe puntea spate ca standard in acest pachet de echipare, precum si finisaje aerodinamice suplimentare.
    Interior: Race-Tex negru si scaune Sport Plus standard
    Detaliile sportive ale modelelor GTS continua si in interior - functional si vizual. Maneta schimbatorului de viteze al transmisiei manuale optionale cu sapte trepte a fost scurtata cu 10 mm, ceea ce permite schimbarea rapida a vitezei cu o simpla miscare a incheieturii. Un volan GT Sport, precum si pachetul Sport Chrono cu comutator de mod, aplicatia Porsche Track Precision si un afisaj al temperaturii anvelopelor sunt caracteristici standard. Scaunele Sport Plus standard cu reglare electrica in patru directii ofera suport lateral si confort. Izolatia interioara a fost redusa, ceea ce sporeste acustica emotionala a conducerii.
    Numeroase elemente din Race-Tex subliniaza atmosfera dinamica si eleganta. Sectiunile centrale ale scaunelor, volanul, manerele usilor si cotierele, capacul compartimentului de depozitare si maneta schimbatorului de viteze sunt toate acoperite cu materialul din microfibra. Cu pachetul interior GTS, cusaturile decorative sunt disponibile in Carmine Red sau Crayon ca optiune. Centurile de siguranta si inscriptia GTS brodata pe tetiere, contorul de turatii si ceasul Sport Chrono vin in aceleasi culori contrastante. Cu pachetul interior GTS, insertiile decorative de pe tabloul de bord si garniturile usilor sunt din carbon mat.
    Noul concept de afisare si operare: acum si cu Android Auto
    Noua generatie Porsche Communication Management (PCM) ofera functii suplimentare si operare semnificativ simplificata. Zonele tactile din meniul Media au fost marite, iar optiunea de rearanjare a elementelor de pe ecranul de pornire este noua. Asistentul vocal imbunatatit recunoaste vorbirea naturala si poate fi activat cu „Hey Porsche”.
    Utilizatorii iOS si Android se vor bucura de conectivitate completa. Cu Apple Car Play® si acum cu Android Auto, respectivele functii ale telefoanelor mobile pot fi utilizate pe deplin in noile modele Porsche 911 GTS.

    Vizualizari: 623