In acest weekend,
Pavilionul Central din Cadrul Complexului Expozitional Romexpo gazduieste cea de-a doua editie a celui mai elegant eveniment al anului 2007,
“Luxury Show”.
Purtand amprenta elegantei si rafinamentului desavarsit, evenimentul organizat de Romexpo si
Euroexpo reuneste cele mai importante branduri de lux, intr-un decor pe masura.
Eveniment elitist, Luxury Show 2007, la care sunt prezenti peste 200 de expozanti, este creat pentru a prezenta cele mai scumpe produse de pe piata interna, de la parfumuri, bijuterii, ceasuri, electronice, bauturi, tigari, creatii de moda sau elemente de design interior pana la masini, motociclete, ambarcatiuni si chiar elicoptere.
In sectorul auto-moto vor putea fi admirate de la limuzina
Hummer de 22 locuri pana la
Harley Davidson, Infiniti FX35, Corvette C06, Cadillac BLS, Maybach, Jaguar, Mercedez Benz CL FAB Design, Mercedes S Klasse 600 modificata atat in ceea ce priveste caroseria, cat si motorul,
Porsche 997 Turbo Gemballa - cel mai puternic Porsche tunat, Ferarri S430 Spider decapotabil, cu cutie de viteze de Formula 1, varianta tunata direct din fabrica.
Cea mai valoroasa bijuterie expusa este un
diamant de 5 carate a carui valoare se cifreaza la 150.000 de euro. De asemenea,
Oana Mizil va expune un set de bijuterii evaluat la 1,6 milioane de euro.
Potrivit organizatorilor, valoarea totala a produselor expuse este estimata la aproximativ 60 de milioane de euro, adica dublu fata de anul precedent.
Acestia estimeaza ca, in cele patru zile ale expozitiei, expozantii vor vinde in total de aproximativ 10 milioane de euro, dublu fata de anul trecut.
La editia din 2006 au fost vandute obiecte in valoare de circa 5 milioane euro, iar dintre cei peste 7.500 de vizitatori, 40 % au fost tineri cu varsta cuprinsa intre 20 si 30 de ani, pe segmentul de 30-40 de ani procentajul fiind de 30 la suta.
Expozitia din acest an este deschisa publicului pana duminica, intre orele 12:30 si 22:30.