Logo-ul Audi implineste 75 de ani
- 29/06/2007
-
Tags:
Logo Audi
Vezi toate fotografiile (1)
Acum exact
trei sferturi de veac, impinse tot mai mult de concurenta venita din
Statele Unite si de consceintele
marii crize economice din 1929, cei patru constructori auto ai Saxoniei –
Audi,
DKW,
Horch si
Wanderer – au hotarat, la ideea
Bancii Statului Saxon, sa fuzioneze intr-un conglomerat gigant, ce avea sa poarte numele
Auto Union AG.
La scurt timp dupa evenimentul consumat in 1932, una din patru masini construite in
Germania avea sa poarte cele
patru cercuri pe grila radiatorului.
Pentru a nu se calca pe bombeuri in contextul pietei, fiecare din cele patru marci au primit cate o misiune: DKW urma sa atace in
segmentul motocicletelor si masinilor de dimensiuni mici, Wanderer in cel al
masinilor de familie, de talie medie, Audi avea grija de
zona automobilelor premium iar Horch de cea
autoturismelor de lux.
Mult mai tarziu, in 1969,
Auto Union a fuzionat cu NSU, unul din pionierii motorului rotativ, insa
Audi AG, compania asa cum o stim noi astazi, a luat fiinta de-abia in
1985.
Aniversarea celor 75 de ani a logo-lui Audi va fi sustinuta prin diverse
intruniri si raliuri – dintre care se remarca
concursul de eleganta de la Bergerac si o cursa pe traseul celebrei
Mille Miglia –, dar si prin diverse expozitii la
Zwickau,
Chemnitz si
Ingolstadt.