© 2025 Auto.ro
		
		
Tipii de la Local Motors isi autointituleaza institutia “noua generatie de companii auto americane”, iar pentru a dovedi asta sunt gata sa aduca in plan real primul lor proiect – un crossover sportiv imaginat de studentul Sangho Kim. 
Numita Rally Fighter, masina va apare mai intai sub forma de concept, urmand apoi a fi vanduta intr-o cadenta de aproximativ 2.000 de unitati pe an.
Care este insa secretul viitorului constructor de masini din Massachusetts? Ei bine, liderii sai au pus la punct o strategie complet noua de a fabrica vehiculele, al carei principal avantaj sunt costurile extrem de reduse. 
Pe scurt, este vorba de o retea de retail dezvoltata la nivel national, capabila sa fabrice, vanda si intretina masinile comericalizate in comunitatea de care apartine fiecare centru al retelei. 
Local Motors cred atat de mult in acest proiect incat i-au acordat deja lui Sangho Kim un premiu de 10.000 de $ pentru designul sau, iar acum se afla deja in discutii cu furnizorii pentru ca acestia sa asigure cele necesare crearii unui prototip.
Daca nu vor exista probleme foarte mari in ducerea la bun sfarsit a obiectivului, ar trebui sa facem cunostinta cu produsul finit in urmatorii ani, pe care unii il vor putea lua acasa contra a 50.000 de $.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania